Gravatar

#481 Lord Beef Jerky 11 år siden

Høegh (480) skrev:
Fedt at du tjekker op på det.

Thumps up

Yay! Blev bare træt af tvetydigheder, og har længe gerne villet se det amerikanske netflix, men også været bange for deres gamle udtalelse. Jeg tror dog de har fjernet den, da de fandt ud af, at der intet var galt med at gøre det. Det er i hvert fald mit gæt lige nu.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#482 Lord Beef Jerky 11 år siden

Er der nogen her, der har sat deres xbox op til den amerikanske netflix? Er lidt bange for, at det kræver et amerikansk gold membership udover det europæiske jeg har i forvejen, og så bliver det sgu for dyrt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#483 MadMartigan 11 år siden

Men hvad med momsen, skal man ikke betale Dansk Moms af en ydelse?
I'm your huckleberry...
Gravatar

#484 Kisbye 11 år siden

Det var godt nok et lidt kryptisk svar :)
Tror godt de er klar over, at de vil miste mange kunder hvis de begynder at gå efter dem der omgår reglerne. Derfor acceptere de det.

Hvad angår download af piratkopier, så kræver domstolene at det skal bevises hvem i husstanden der har downloadet piratkopien.
Der findes eksempler hvor folk er blevet frikendt, fordi de påstod at andre måtte have benyttet deres trådløse netværk.
I det hele taget er bevisbyrden så stor, at rettighedshaverne idag for det meste går efter hjemmesider der distribuere det og ikke piraten.

Har hørt at der ikke er told på serviceydelser der købes over internettet. Mon ikke det er det samme med moms?
Der skal ihvertfald ikke betales moms på computerprogrammer der downloades og det er under alle omstændigheder først når der købes for mere end 80 kr.
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1615423
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#485 MadMartigan 11 år siden

Ok, mange tak :-)
I'm your huckleberry...
Gravatar

#486 ImpulzE 11 år siden

Lord Beef Jerky (482) skrev:
Er der nogen her, der har sat deres xbox op til den amerikanske netflix? Er lidt bange for, at det kræver et amerikansk gold membership udover det europæiske jeg har i forvejen, og så bliver det sgu for dyrt.

Ja, det er muligt at få US Netflix på din Xbox når du har EU/DK Live Gold.
Men det er lige meget om du har hentet den amerikanske eller danske udgave af Netflix, da de er fuldstændig ens. Det der afgøre indholdet er din DNS indstillinger, hvor i verden xbox'en tror du er i. Her kan du prøve (hvis du ikke allerede ved det) unblock-us.com gratis i en uge og bruge DNS IP'erne på xbox'en eller routeren. Oveni hatten får du også mulighed for at vælge imellem alle Netflixs serverene.

Hvis du vil have adgang til de andre amerikanske apps (f.eks. Hulu Plus) til din Xbox, så er det også muligt at hente og bruge dem med din EU/DK Live Gold.
Eneste der skal gøres er at oprette en amerikansk konto på din Xbox, logge ind på den nye konto hente apps'ene og log ud derefter. Log ind på din normale konto, så har du apps'ene. Dog kræves det igen, at du har amerikanske DNS IP'er for at kunne bruge indholdet på dem (evt. unblock-us), da de "kun" virker i USA.

Håber det kunne bruges.
"You shoot me in a dream, you'd better wake up and apologize"
Gravatar

#487 Lord Beef Jerky 11 år siden

#486 Det kunne det bestemt! Hvilken forskel gør det, at bruge programmer som unblock-us og lignende fremfor selv at ændre DNS-indstillingerne?
Gravatar

#488 Popeye 11 år siden

Popeye (370) skrev:
Så fik alligevel tilmeldt mig. Og som Utyske, stopper afspilningen også ved mig (bruger Chrome); og ind imellem crasher afspilleren. Jeg kan dog godt spole i filmen.
Underteksterne skifter mellem dansk og norsk og formår endda også at forsvinde.
Jeg er desværre ikke imponeret...

Lidt opfølgning på Youbio, så var det kun de første par dage, jeg havde ovenstående problemer. Nu kører det gnidningsfrit.
Udvalget af film er tilfredsstillende for mig (skal ses i lyset af, at jeg har set meget få film fra 2009 og frem). Jeg tvivler dog på, om jeg vil betale 99,- per måned for dette, da jeg stadig foretrækker fysiske skiver. Leje af film benytter jeg mig ikke af.
...and then some
Gravatar

#489 Thomsen 11 år siden

Lord Beef Jerky (487) skrev:
#486 Det kunne det bestemt! Hvilken forskel gør det, at bruge programmer som unblock-us og lignende fremfor selv at ændre DNS-indstillingerne?

Unblocks DNS-service understøtter en lang række tjenester. Fx får du adgang til BBC på lige fod med briterne og kan derfor se genudsendelserne på nettet.

De andre DNS-tjenester kræver ofte, at man indtaster en ny DNS, hver gang man vil tilgå et andet lands Netflix. Hos Unblock skal man kun en gang for alle indtaste deres DNS, og så kan man ellers gå frit ind og skifte mellem de forskellige Netflix-tjenester via en knap på deres hjemmeside. Det eneste, man så skal, er at genstarte Netflix bagefter hvert skift, så virker det.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#490 Lawman. 11 år siden

Er det mig der husker forkert, eller var 21 Jump Street (filmen) i en kort periode tilgængelig på den danske Netflix? Synes jeg så den derinde, men pt. er den der ikke?:(

Skriv ny kommentar: