Underligt.. Hvis jeg går ind på linket nu, så står der, at min udbyder ikke tilbyder Super HD endnu. Men tjekkede flere gange for et par dage siden (for at være sikker på, at jeg ikke blev ramt af random svar), og der var der grønt lys...
Har i øvrigt fibernet gennem Waoo/HEF
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Folk skal bare spamme deres udbydere med forespørgsler, så de ved at folk er interesserede. Jeg hørte fra Stofa i dag, og deres teknikere var ved at kigge på om det skulle implementeres - men de mente at der i hvert fald gik et par uger.
Jeg overlever nok, mit Netflix står normalt mindst lige så godt min øvrige HD-kanaler, så det er ikke noget problem - et luksusproblem måske - ville jo gerne lige tjekke 3D-tingene ud :)
#576 - Det var samme melding jeg fik, da jeg skrev til dem i sidste uge, dog med den tilføjelse, at det krævede så meget båndbredde, at det ville gå ud over andre kunder, og de derfor ikke regnede med, at det ville ske.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Det er bare en underlig, dårlig undskyldning, synes jeg. Jeg har i øvrigt ikke Stofa selv, så på den led er jeg egentlig ligeglad, jeg kan bare ikke se, at "det vil gå ud over de andre kunder, hvis nogle af kunderne bruger det internet, de betaler i dyre domme for".
I mine øjne har man valgt at tilbyde et produkt - det kan f.eks. være en 10mbit-linie. Hvis nu en kunde vælger at bruge den 10mbit - og så er det i øvrigt lige godt, om det er på netflix, konstant torrent-download eller what not - så må det da aldrig kunne gå ud over andre kunder, der ligeledes betaler for en given hastighed. Så må man jo lade være med at tilbyde de hastigheder, hvis ens systemer ikke kan holde til, at de bliver brugt.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Der er lovgivning på vej, lader det til, så de ikke længere kan slippe afsted med "op til"-hastigheder.
Jeg har en 100/10 hos YouSee og den leverer varen til routeren, derefter bliver der spist lidt hastighed, men det er ganske sikkert pga. min egen kabelføring, så jeg skal bare have taget mig sammen til at købe et bedre kabel ved lejlighed.
#571 Tommy Kristensen 11 år siden
Spøjst, får ellers jævnligt grøn status på siden her - men har ikke adgang til deres 3D film.
#572 dyg 11 år siden
#573 Tommy Kristensen 11 år siden
#574 Snaden 11 år siden
#575 HonoDelLoce 11 år siden
Har i øvrigt fibernet gennem Waoo/HEF
#576 Tommy Kristensen 11 år siden
Jeg overlever nok, mit Netflix står normalt mindst lige så godt min øvrige HD-kanaler, så det er ikke noget problem - et luksusproblem måske - ville jo gerne lige tjekke 3D-tingene ud :)
#577 dyg 11 år siden
#578 HonoDelLoce 11 år siden
Det er bare en underlig, dårlig undskyldning, synes jeg. Jeg har i øvrigt ikke Stofa selv, så på den led er jeg egentlig ligeglad, jeg kan bare ikke se, at "det vil gå ud over de andre kunder, hvis nogle af kunderne bruger det internet, de betaler i dyre domme for".
I mine øjne har man valgt at tilbyde et produkt - det kan f.eks. være en 10mbit-linie. Hvis nu en kunde vælger at bruge den 10mbit - og så er det i øvrigt lige godt, om det er på netflix, konstant torrent-download eller what not - så må det da aldrig kunne gå ud over andre kunder, der ligeledes betaler for en given hastighed. Så må man jo lade være med at tilbyde de hastigheder, hvis ens systemer ikke kan holde til, at de bliver brugt.
#579 Kisbye 11 år siden
Helt enig.
Det er jo langt ude at de brokker sig over at folk faktisk bruger den internet hastighed de betaler for.
Man kan håbe at nogle udbydere begynder at se det som en god reklame at de udbyder en god forbindelse der kan trække Streaming i god kvalitet.
#580 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden
Der er lovgivning på vej, lader det til, så de ikke længere kan slippe afsted med "op til"-hastigheder.
Jeg har en 100/10 hos YouSee og den leverer varen til routeren, derefter bliver der spist lidt hastighed, men det er ganske sikkert pga. min egen kabelføring, så jeg skal bare have taget mig sammen til at købe et bedre kabel ved lejlighed.