#578: Og ikke alene en dårlig undskyldning, men som jeg har forstået det, så måske heller ikke et argument...
Fra Netflix' side omkring Super HD: "ISPs can directly connect their networks to Open Connect for free. ISPs can do this either by free peering with us at common Internet exchanges, or can save even more transit costs by putting our free storage appliances in or near their network."
...Og noget helt andet. Ved ikke om de er blevet nævnt, men nu er det jo snart Oscar-tid, og og den forbindelse kan man da lige få fulgt lidt på de nominerede.
3 af de 5 nominerede i kategorien "bedste dokumentar", kan ses på Netflix US. Det er "5 Broken Cameras", "How to Survive a Plague" og "The Invisible War".
3 af de 5 nominerede i kategorien "bedste dokumentar", kan ses på Netflix US. Det er "5 Broken Cameras", "How to Survive a Plague" og "The Invisible War".
Det virker til at "5 Broken Cameras" kun er tilgængelig gennem deres DVD-service og ikke på streaming.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Hmm, det forstår jeg ikke. Hos mig står der: Not Available To Stream. Det kan være at det er anderledes hvis jeg tjekker den fra min PS3. Det må jeg prøve senere.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#581 Tommy Kristensen 11 år siden
Fra Netflix' side omkring Super HD: "ISPs can directly connect their networks to Open Connect for free. ISPs can do this either by free peering with us at common Internet exchanges, or can save even more transit costs by putting our free storage appliances in or near their network."
#582 Tommy Kristensen 11 år siden
#583 Snaden 11 år siden
Tak for heads-up!
#584 Kruse 11 år siden
Det virker til at "5 Broken Cameras" kun er tilgængelig gennem deres DVD-service og ikke på streaming.
#585 Tommy Kristensen 11 år siden
#586 Kruse 11 år siden
#587 Tommy Kristensen 11 år siden
#588 Snaden 11 år siden
#589 Kruse 11 år siden
#590 Kisbye 11 år siden
Måske en midlertidig fejl?