Gravatar

#581 Tommy Kristensen 11 år siden

#578: Og ikke alene en dårlig undskyldning, men som jeg har forstået det, så måske heller ikke et argument...

Fra Netflix' side omkring Super HD: "ISPs can directly connect their networks to Open Connect for free. ISPs can do this either by free peering with us at common Internet exchanges, or can save even more transit costs by putting our free storage appliances in or near their network."

Gravatar

#582 Tommy Kristensen 11 år siden

...Og noget helt andet. Ved ikke om de er blevet nævnt, men nu er det jo snart Oscar-tid, og og den forbindelse kan man da lige få fulgt lidt på de nominerede.

3 af de 5 nominerede i kategorien "bedste dokumentar", kan ses på Netflix US. Det er "5 Broken Cameras", "How to Survive a Plague" og "The Invisible War".
Gravatar

#583 Snaden 11 år siden

Tommy Kristensen (582) skrev:
3 af de 5 nominerede i kategorien "bedste dokumentar", kan ses på Netflix US. Det er "5 Broken Cameras", "How to Survive a Plague" og "The Invisible War".

Tak for heads-up!
Gravatar

#584 Kruse 11 år siden

Tommy Kristensen (582) skrev:

Det virker til at "5 Broken Cameras" kun er tilgængelig gennem deres DVD-service og ikke på streaming.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#585 Tommy Kristensen 11 år siden

#584: Den burde også være tilgængelig via stream - har lige tjekket hos mig - og der kører den fint, dog kun tilgængelig som SD.
Gravatar

#586 Kruse 11 år siden

Hmm, det forstår jeg ikke. Hos mig står der: Not Available To Stream. Det kan være at det er anderledes hvis jeg tjekker den fra min PS3. Det må jeg prøve senere.
Gravatar

#587 Tommy Kristensen 11 år siden

Min virker fra Apple-TV :)
Gravatar

#588 Snaden 11 år siden

"5 Broken Cameras" er også at finde via mit Apple-Tv.
Gravatar

#589 Kruse 11 år siden

Jeg testede lige, og den kan også afspilles fra PS3'eren. Det er åbenbart kun via PC at den ikke er tilgængelig.
Gravatar

#590 Kisbye 11 år siden

Når jeg forsøger at streame den igennen PC, står der

Ups! Denne titel er ikke tilgængelig i øjeblikket. Der kan være et teknisk problem, eller måske har vi taget den ud af vores underholdningskatalog.

Prøv at søge efter titlen igen. Hvis du finder den, og den stadig ikke kan afspilles, kan du kontakte kundeservice.

Måske en midlertidig fejl?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: