Gravatar

#631 DarkLight 11 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#632 doom WAD 11 år siden

Highland Park (630) skrev:
Velkommen til 2013!

Det er først da du poster den, at jeg konstaterer, at det ikke er den samme som den klamme junkie-madamme, han ellers plejer omgang med.
Gravatar

#633 Highland Park 11 år siden

Hvordan skulle du kunne konstatere det inden da?

https://twitter.com/danielnn/status/292377714453794816 skrev:
Til ham/hende der oversætter til netflix: "Handjob" oversat til dansk er ikke "Håndarbejde"
Netflix: Vi er udelukkende en familie-tjeneste. Beklager.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#634 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Der er flere eksempler på, at Netflix har brugt undertekster fra diverse hjemmesider, der normalt leverer undertekster til ulovligt kopierede film.

Jeg skal så ikke gøre mig klog på om der også er rettigheder på undertekster.
Gravatar

#635 Thomsen 11 år siden

utyske (634) skrev:
Der er flere eksempler på, at Netflix har brugt undertekster fra diverse hjemmesider, der normalt leverer undertekster til ulovligt kopierede film.

Jeg skal så ikke gøre mig klog på om der også er rettigheder på undertekster.

Aha, den tanke har også strejfet mig et par gange, hvor jeg er stødt på nogle meget mærkelige "undersættelser".

De ville dog ikke være de eneste. Engelske Arrow er fx berygtet for at nuppe undertekster fra fan-scenen uden at spørge om lov.

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#636 Kisbye 11 år siden

DarkLight (631) skrev:
Flatpanels Netflix Interview

Meget interessant, men artiklen lyder også meget som en reklame for firmaet.
Jeg er ikke enig i at "De ved, hvad du ser næste gang og foreslår endda nye film"
Syntes deres anbefalingsystem virker ret dårligt. Det er yderst sjældent den anbefaler mig noget jeg gider se og den bliver ved at forslå film jeg allerede har stemt på (og derfor allerede set).

Hvis man er mere end en i husstanden der bruger netflix, bliver den derudover skizofren og så bliver forslagene først helt hen i vejret.
Her kan jeg dog forstå at de er ved at udvikle at man kan have flere profiler på samme konto. Det er jeg glad for og ser frem til.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#637 Thomsen 11 år siden

Kisbye (636) skrev:
Jeg er ikke enig i at "De ved, hvad du ser næste gang og foreslår endda nye film"
Syntes deres anbefalingsystem virker ret dårligt. Det er yderst sjældent den anbefaler mig noget jeg gider se og den bliver ved at forslå film jeg allerede har stemt på (og derfor allerede set).

Det er måske særegent for den skandinaviske version, fordi der er så lidt indhold i forhold til de andre. Jeg synes i hvert fald, at den er ret god til at ramme rigtigt med forslag på den amerikanske side.

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#638 doom WAD 11 år siden

Highland Park (633) skrev:
Hvordan skulle du kunne konstatere det inden da?

Det kunne jeg godt have gjort:

Man ser jo den blondine, der postes her i tråden i et kort øjeblik, første gang man præsenteres for Jesse hvor han flygter mens Walter ser på fra bilen. Da man næste gang ser Jesse i selskab med en storbarmet blondine, er det hende junkien. Derfor troede jeg at hende man tidligere havde set kaste tøj ned til ham da han flygter fra DEA vis vinduet, var den samme. Jeg kan huske at jeg tænkte, at hun var godt nok grimmere tættere på.

Hvis jeg havde set bedre efter, da Jesse hoppede ud ad vinduet så havde jeg tidligere end da du postede det billede kunnet konstatere, at blondinen i vinduet ikke var den samme som junkien.

Get it? :-)
Gravatar

#639 Highland Park 11 år siden

#638: Ah, tak for forklaringen. :) Selv har jeg ikke set noget af serien endnu.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#640 doom WAD 11 år siden

Highland Park (639) skrev:
#638: Ah, tak for forklaringen. :) Selv har jeg ikke set noget af serien endnu.

Jeg forstår godt at du ikke fattede hvad jeg mente i første runde - det var ikke just fyldestgørende :-)

Skriv ny kommentar: