Gravatar

#641 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Nu da vi er lidt længere fremme - er der nogle af jer, som benytter ViaPlay og hvad er indtrykket mht. indholdet?
Gravatar

#642 Wangsgaard 11 år siden

Synes det fungere okay og indholdet er også fint. Der er noget nyere titler end på netflix, dog mangler deres brugerflade lidte mere finish som Netflix har og deres serie udvalg er ikke så godt til min smag. Har også prøvet et par gange hvor der har været fejl i afspilningen.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#643 Thomsen 11 år siden

Jeg kiggede lidt på det, da de havde gratis tilgang i sidste måned (det har de muligvis stadigvæk?). Syntes dog, at filmudbuddet var meget lig Netflix. Det gælder i øvrigt også for YouBio. Der er en stor del titler, der går igen.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#644 misuma 11 år siden

Jeg har netop lige droppet Spotify, Viaplay og Youbio. Jeg synes Netflix dækker mit behov fint nok. Det gi'r næsten 300 kr mere om måneden, ja tak.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#645 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Hvordan hænger Spotify sammen med tre filmtjenester? :)
Gravatar

#646 misuma 11 år siden

Det var bare en bonusinfo ;)

I har fortjent det.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#647 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Ok, jeg undrede mig bare lidt over, at Netflix kunne dække musik-delen. :)

Jeg har selv lige nedgraderet Spotify til unlimited fra premium, da jeg ikke bruger det andre steder end på computeren.
Gravatar

#648 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Og takker mht. ViaPlay, det lader til, at jeg holder fast i Netflix og HBO Nordic. :)
Gravatar

#649 Highland Park 11 år siden

Thomsen (643) skrev:
Jeg kiggede lidt på det, da de havde gratis tilgang i sidste måned (det har de muligvis stadigvæk?). Syntes dog, at filmudbuddet var meget lig Netflix. Det gælder i øvrigt også for YouBio. Der er en stor del titler, der går igen.
Men indholdet er formentlig ikke censureret i samme grad som på Netflix - forhåbentlig slet ikke.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#650 Thomsen 11 år siden

Sikkert ikke. Jeg vil så sige, at jeg endnu ikke har oplevet noget på Netflix være censureret. Men jeg kigger nok ikke de rigtige steder.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: