Gravatar

#651 ImpulzE 11 år siden

skrev:
Fjollet censur i @Netflix_DK
Det vidste jeg ikke, men nu så jeg også Breaking Bad på Netflix US - hvor den censurerede scene er klippet ud, og byttet ud med en scene, hvor tøsen har en BH på i stedet for.

Efter en hurtig kigger kan jeg se at US, CA, UK og IE udgaverne har BH scenen, hvor BR, DK, SE, FI og MX har den censurerede scene.

Om det var vigtigt information ved jeg ikke, men så ved I det :)
"You shoot me in a dream, you'd better wake up and apologize"
Gravatar

#652 Highland Park 11 år siden

ImpulzE (651) skrev:
... tøsen har en BH på i stedet for.
Det ser næsten ud som om, at den er tegnet med en sort tusch...

ImpulzE (651) skrev:
Om det var vigtigt information ved jeg ikke, men så ved I det :)
Det er bestemt meget værdifuld information. Mange tak for det ImpulzE. :)
Sikke et imponerende arbejde!

Forresten hvilket afsnit er der tale om?
(Til brug ved evt. sammenligning med "Breaking Bad" på nogle af de 100% danske streamingtjenester - hvis ellers de har serien.)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#653 Kruse 11 år siden

Highland Park (652) skrev:
Forresten hvilket afsnit er der tale om?

Det allerførste afsnit :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#654 Highland Park 11 år siden

#653: Tak Kruse! Jeg kvitterer med et ucensureret par hoppende "Breaking Bad"-bryster.

De har åbenbart filmet to forskellige udgaver af scenen, for hun smider skoen med den anden hånd i bh-versionen:
http://crypt-orchid.blogspot.dk/2012/06/breaking-b...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#655 Kruse 11 år siden

Highland Park (654) skrev:
#653: Tak Kruse! Jeg kvitterer med et ucensureret par hoppende "Breaking Bad"-bryster.

Og jeg takker ligeledes for dit skønne bidrag :D
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#656 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Jeg har lige fået en mail fra HBO:

Forlængelse af din omkostningsfrie prøveperiode

Vi har valgt at forlænge din prøveperiode så du nu kan benytte vores tjeneste helt uden omkostninger i yderligere en måned. Du skal blot opsige dit abonnement inden d. 28. februar 2013 for at undgå at binde dig yderligere.

Før denne dato vil du få mulighed for at vælge mellem et 6 måneders abonnement eller et nyt månedligt abonnement til 129 DKK/mdr. med én måneds opsigelse.

I løbet af de seneste uger har vi haft premiere på en række nye serier og sæsoner blot få timer efter den oprindelige premiere i USA - selvfølgelig med danske undertekster. Sørg for at se de nye sæsoner af Girls og Enlightened og gå ikke glip af den nye actionspækkede serie Banshee skabt af Alan Ball. Om to uger er det tid til premieren på 1. sæson af Borgia og d. 4. marts har vi premiere på 1. sæson af Vikings, en storslået produktion fyldt med intriger og eventyr. D. 1. april kan vi præsentere den længe ventede 3. sæson af Game of Thrones. Husk at holde dig ajour og gense sæson 1 og 2 inden premieren. Vi tilføjer løbende flere serier fra HBO og andre producenter ligesom vi tilføjer flere film til vores udbud.

Til februar introducerer vi AirPlay funktionalitet samt implementerer HD-kvalitet på flere enheder. Dette efterfølges af apps til Xbox og andre enheder.

Vi tilføjer løbende nyt indhold og udvikler nye funktioner og apps for at kunne tilbyde jer den bedst mulige tjeneste.

Mon ikke det betyder, at man betaler 79 kr. om måneden, hvis man binder sig for seks mdr. og 129 kr., hvis man vil slippe for bindingen?
Gravatar

#657 wigant 11 år siden

Det ser det ud til. Recordere har i hvert fald forstået det på samme måde:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.a...
Gravatar

#658 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Tja, det er vel også fint nok. Så får de knirkende hjul olie. :)
Gravatar

#659 Snaden 11 år siden

I løbet af februar udvider vi tilgangen til HD-kvalitet og introducerer AirPlay funktionalitet. Dette efterfølges af apps til Xbox og andre enheder senere hen.

Så kan man prøve endnu en måned gratis. Det er da dejligt.
Gravatar

#660 McPeter 11 år siden

Svar på om der kommer Deadwood - æv: "Paramount ejer desværre rettighederne til Deadwood og Oz. Vi har premiere på en række nye serier i februar."
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: