Gravatar

#661 DarkLight 11 år siden

Snaden (659) skrev:
Så kan man prøve endnu en måned gratis. Det er da dejligt.

En måned mere hvor man bruger den lige så meget som nu = 0. Jeg har opsagt mit. Den 6 måneders binding plus manglende klienter er showstopper her.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#662 Snaden 11 år siden

Ja, men taget i betragtning af, at det koster 0kr (hvilket er en vigtig faktor netop her), så er det da ikke at kimse af. Jeg venter da i hvert fald en måned med at afmelde mig. Også selvom DU ikke bruger den.. ;)
Gravatar

#663 Kyllingebenet 11 år siden

Hahaha, nægter fanme at give 129kr pr. mdr.
Gravatar

#664 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Kyllingebenet (663) skrev:
Hahaha, nægter fanme at give 129kr pr. mdr.

Men du har jo også en gratis måned til at finde ud af om det er seks måneders binding værd og så koster det 79 kr., ikke 129 kr.
Gravatar

#665 Highland Park 11 år siden

Ang. "Breaking Bad" så er bh-scenen fra den internationale udgave af pilotafsnittet, hvorimod no naughty nipples-varianten er fra AMC's premierevisning.

"Comparison between the censored US premiere broadcast on AMC from January 20th 2008 and the uncensored Original Version taken from the US DVD by Sony Pictures"
http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=868189 skrev:
There is also an altered version of the original cut, which features a few censorings like blurred breasts and muted swearings. This version was shown on AMC, where the episodes always can be seen first. However, only one month later IFC showed the same episode "Uncut & Uncensored" to the US audience.

All DVD and Blu-ray editions of the series only feature the uncensored original version
.

"Comparison between the international TV Version taken from the FX broadcast from September 28th 2008 and the uncensored Original Version taken from the US DVD by Sony Pictures"
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#666 wiseguy 11 år siden

Øhh det der teknik er ikke lige min stærkeste side. Er der nogen af jer der kører med Hola Unblocker? Som jeg har forstået det, får man så adgang til hele skidtet på Netflix?
Er det ulovligt? eller snakker vi gråzone? eller en helt anden farve??
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#667 Thomsen 11 år siden

Jeg kender ikke Hola Unblocker (bruger selv unblock-us.com), men ifølge flere danske jurister, så er det ikke ulovligt som forbruger at undgå geoblocking, som er det, man gør, med en unblocking-tjeneste.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#668 doom WAD 11 år siden

wiseguy (666) skrev:
Er der nogen af jer der kører med Hola Unblocker?

Altså hvad for noget sex legetøj du propper ind i diverse kropsåbninger må du gerne holde for dig selv.
Gravatar

#669 wiseguy 11 år siden

#667 thx, så ska det prøves på pc'en - lidt ærgerligt at jeg kører Netflix på den store skærm i stuen via PS3! (ja! jeg er en af de dersens gamle fjolser, der har en stationær pc - min laptop er ejet af firmaet, så den ka' jeg ikke installere en skid på!)

#668 nice one ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#670 Thomsen 11 år siden

#669 - Jeg kører altså også bare via en PS3. Det virker fint med Unblock-us.com, men det er selvfølgelig også en betalingstjeneste.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: