Gravatar

#781 Kruse 11 år siden

Highland Park (780) skrev:
Okay, det er en aftale, men jeg forstår slet ikke, hvordan du stadig kan holde med ham.

Det er jo også kun en lille del af mig der stadig gør dette.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#782 Outbound Sith 11 år siden

Den del af dig, der gerne vil have fat i de billeder, han har på sin mobil? ;)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#783 Kruse 11 år siden

Outbound Sith (782) skrev:
Den del af dig, der gerne vil have fat i de billeder, han har på sin mobil? ;)

Nu du siger det :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#784 DarkLight 11 år siden

Jeg har netop startet en prøveperiode med Hulu Plus. Ser meget interessant ud i forhold til nyt indhold, men det kræver man kan leve med de 20 sekunders reklamer, på trods af man betaler 8$ i måneden.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#785 Kisbye 11 år siden

Ja, de er dog højst af et minuts varighed, så jeg kan godt leve med det.
Der er dog ingen reklamepauser i deres Criterion titler. Tror heller ikke der er det i deres andre film.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#786 Yellow-TV 11 år siden

NåR jEg bEtaleR for NETFLIX igen så kan jeg begynde på at se serien.
Gravatar

#787 TP-DK 11 år siden

Highland Park (780) skrev:
Okay, det er en aftale, men jeg forstår slet ikke, hvordan du stadig kan holde med ham.

Tony Soprano gjorde meget værre ting, men jeg holdte da stadig med ham :P
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#788 MMB 11 år siden

DarkLight (784) skrev:
Jeg har netop startet en prøveperiode med Hulu Plus. Ser meget interessant ud i forhold til nyt indhold, men det kræver man kan leve med de 20 sekunders reklamer, på trods af man betaler 8$ i måneden.

Før og efter eller også under filmene?
Gravatar

#789 Lord Beef Jerky 11 år siden

Nu har jeg lige kigget lidt på hulu plus' indhold. Jeg har meget svært ved at se, hvad de har, som netflix ikke i forvejen har.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#790 DarkLight 11 år siden

Foeller (788) skrev:
Før og efter eller også under filmene?

Også under.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: