Gravatar

#791 DarkLight 11 år siden

Lord Beef Jerky (789) skrev:
Nu har jeg lige kigget lidt på hulu plus' indhold. Jeg har meget svært ved at se, hvad de har, som netflix ikke i forvejen har.

Really?

De serier de har, har de dagen efter de kommer ud i USA. Det har Netflix ikke. Et lille udpluk af det vi ser som er aktuelt på Hulu Plus og ikke Netflix:

- Community
- Modern Family
- Bones
- Arrow
- Scandal
- The Following
- Vikings (Den nye)
- Whitney
- The Taste
- Nikita
- Red Widow
- Grey's Anatomy
- Castle
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#792 Tommy Kristensen 11 år siden

#791: Ja, Hulu+ vinder klart på den konto. Jeg startede med Netflix, og var egentlig ret glad for det, så hoppede jeg på Hulu+ og bruger nu næsten ikke andet.

Det to tjenester komplimenterer hinanden enormt godt - og 120kr i måneden for Netflix, Hulu+ og Unblock-US, og adgang til et hav af tv-kanaler via web - er vanvittigt billigt. Langt mere, og langt nyere indhold end hvad de danske flow-tv kanaler kan tilbyde.
Gravatar

#793 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Hvordan præcis betaler I for Hulu+? Jeg prøvede gratisudgaven, men den ville ikke æde mit visakort.
Gravatar

#794 Snaden 11 år siden

Drebble (793) skrev:
Hvordan præcis betaler I for Hulu+? Jeg prøvede gratisudgaven, men den ville ikke æde mit visakort.

pssst....Entropay
Gravatar

#795 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Vil de æde det? Jeg mener at have læst, at folk havde haft problemer med det. :)
Gravatar

#796 Snaden 11 år siden

Har virket upåklageligt når jeg har brugt det (netflix og Hulu+.) Dog er det efterhånden et par måneder siden jeg brugte det hos Hulu+.

Edit: åndsvage iphone!

Ok, det er måske mig der husker galt. Jeg har nok brugt itunes til at betale for Hulu+. Beklager....
Gravatar

#797 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Ok. :)
Gravatar

#798 DarkLight 11 år siden

Bruger også iTunes.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#799 DarkLight 11 år siden

Tommy Kristensen (792) skrev:
#791: Ja, Hulu+ vinder klart på den konto. Jeg startede med Netflix, og var egentlig ret glad for det, så hoppede jeg på Hulu+ og bruger nu næsten ikke andet.

Det to tjenester komplimenterer hinanden enormt godt - og 120kr i måneden for Netflix, Hulu+ og Unblock-US, og adgang til et hav af tv-kanaler via web - er vanvittigt billigt. Langt mere, og langt nyere indhold end hvad de danske flow-tv kanaler kan tilbyde.

Nu har jeg ikke brugt det SÅ meget, men hvordan er reklamemængden i længden? Bliver det trættende? Vi snakker jo 5 x 30 sekunders blokke pr 45 minutter.
Gravatar

#800 Lord Beef Jerky 11 år siden

DarkLight (791) skrev:
Really?

De serier de har, har de dagen efter de kommer ud i USA. Det har Netflix ikke. Et lille udpluk af det vi ser som er aktuelt på Hulu Plus og ikke Netflix:

- Community
- Modern Family
- Bones
- Arrow
- Scandal
- The Following
- Vikings (Den nye)
- Whitney
- The Taste
- Nikita
- Red Widow
- Grey's Anatomy
- Castle

Ahhh, så det er fordi de har de nyeste afsnit, at de er smarte? Havde kun set titlerne, og der er de fleste også på netflix... i hvert fald dem jeg gider.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: