Hvor tit skal man forvente at der tilføjes nye titler? er det fx. een gang i måneden? Sønnike blev pænt skuffet over, hvor få af deres børnefilm, der var med dansk tale!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Hvor tit skal man forvente at der tilføjes nye titler? er det fx. een gang i måneden? Sønnike blev pænt skuffet over, hvor få af deres børnefilm, der var med dansk tale!
Det er svært at sige eftersom de stadig lige er startet :) I USA er de ret gode til tilføje titler hver uge, men kan jo være det er anderledes når vi snakker lokalt sprog.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Er der i øvrigt ikke oss' nogle rettigheder omkring brug af synkroniserede lydspor?
Jeg tænker på, at det måske ikke kun er et spørgsmål om at få rettighederne til at have filmene på Netflix, men også at få en aftale med dem der har rettighederne til det danske lydspor - nogen der ved noget om dette?
Spøjst at det danske Netflix har serien Boss, som den amerikanske ikke har. Kan forstå de har flere danske/skandinaviske ting, som US ikke har, men denne her er lidt underlig. Men godt for den danske :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Tror jeg beholder mit amerikanske netflix. De ekstra danske serie og film ect. er ikke noget, som trækker specielt. Desuden er det heller ikke et must med danske tekster for mig.
Det jeg så glæder mig til nu, er det længe ventede launch af HBO nordic! Uuuh håber stadig på en app til apple tv. :)
#71 wiseguy 12 år siden
Sønnike blev pænt skuffet over, hvor få af deres børnefilm, der var med dansk tale!
#72 DarkLight 12 år siden
Det er svært at sige eftersom de stadig lige er startet :) I USA er de ret gode til tilføje titler hver uge, men kan jo være det er anderledes når vi snakker lokalt sprog.
#73 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden
Jeg tænker på, at det måske ikke kun er et spørgsmål om at få rettighederne til at have filmene på Netflix, men også at få en aftale med dem der har rettighederne til det danske lydspor - nogen der ved noget om dette?
#74 lagoni 12 år siden
#75 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden
#76 Kyllingebenet 12 år siden
#77 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden
#78 DarkLight 12 år siden
Hvis du har spotify abbon. kan du se netflix gratis året ud på netflix.dk/spotify
#79 Wangsgaard 12 år siden
#80 Snaden 12 år siden
Det jeg så glæder mig til nu, er det længe ventede launch af HBO nordic! Uuuh håber stadig på en app til apple tv. :)