Man skal have amerikansk kreditkort - f.eks et prepaid et. Det nemmeste er dog klart, at man opretter en amerikansk itunes konto, og køber amerikanske itunes giftcards. 110 USD for 130 USD. Alternativt så køb ind når man er i USA, eller kender folk der er derovre.
Når man så har penge på itunes-kontoen - så kan man abonnere på Hulu+ via iTunes.
Man skal have amerikansk kreditkort - f.eks et prepaid et. Det nemmeste er dog klart, at man opretter en amerikansk itunes konto, og køber amerikanske itunes giftcards. 110 USD for 130 USD. Alternativt så køb ind når man er i USA, eller kender folk der er derovre.
Når man så har penge på itunes-kontoen - så kan man abonnere på Hulu+ via iTunes.
Du skal ikke have et amerikansk kreditkort for at købe giftcards til iTunes USA, og bruge Hulu derigennem.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Aight. Well, det er var også hvad der stoppede mig sidste gang. Det var en kende for besværligt at rode med. :)
Jeg går ikke særligt meget op i TV serier og er heller ikke rigtigt med på noderne med alt det nye. Så et par afsnit af Greys anatomy og det var for feminint for min smag. Som tidligere skrevet, så har Hulu+ dog Criterion Collection og der er ikke reklamerafbrydelser.
Man kan købe et forudbetalt kreditkort, men det er en halv dyr løsning. Jeg har selv købt et gavekortkode via Wallmart igennem Paypal. Så har jeg fået det til normal prisen på 4,99$ per måned.
#805 Kræver det så ikke man bruger Apple TV eller kan alle købe det igennem det der iTunes?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Du skal ikke have et amerikansk kreditkort for at købe giftcards til iTunes USA, og bruge Hulu derigennem.
Det skriver jeg heller ikke. Jeg skriver man skal have et amerikansk kreditkort for at få hulu+ - men at det nemmeste er itunes giftcards - og tilmelde sig via itunes.
#801 Tommy Kristensen 11 år siden
#802 DarkLight 11 år siden
#803 DarkLight 11 år siden
#804 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden
Aight. Well, det er var også hvad der stoppede mig sidste gang. Det var en kende for besværligt at rode med. :)
#805 DarkLight 11 år siden
1) Opret amerikansk iTunes konto.
2) Køb Jerry GiftCard
3) Redeem Giftcard i iTunes USA
4) Brug.
#806 Kisbye 11 år siden
Som tidligere skrevet, så har Hulu+ dog Criterion Collection og der er ikke reklamerafbrydelser.
Man kan købe et forudbetalt kreditkort, men det er en halv dyr løsning.
Jeg har selv købt et gavekortkode via Wallmart igennem Paypal. Så har jeg fået det til normal prisen på 4,99$ per måned.
Kræver det så ikke man bruger Apple TV eller kan alle købe det igennem det der iTunes?
#807 DarkLight 11 år siden
Jeg kan dog ikke afvise at jeg måske skifter til HBO når de engang får en ATV Klient.
#808 Slettet Bruger [3083966242] 11 år siden
og vupti så har jeg adgang til Hulu+.
Vel at mærke uden at skulle købe noget gennem en mellemmand.
#809 Tommy Kristensen 11 år siden
Det skriver jeg heller ikke. Jeg skriver man skal have et amerikansk kreditkort for at få hulu+ - men at det nemmeste er itunes giftcards - og tilmelde sig via itunes.
#810 DarkLight 11 år siden
Jeg har Hulu+