Gravatar

#821 Doom 2: Hell on Earth 12 år siden

Jeg spottede i øvrigt den af Martin/Gibsons sønner, som lader livet først i The Patriot, i rollen som favoritsønnen i ovennævnte Hobo.
Doctor Last Warning
Gravatar

#822 Lord Beef Jerky 12 år siden

Det var bedre. Bumsen med Haglgeværet er jeg også ret glad for. På en god dag ville jeg ikke være bleg for at give den 8/10 (jeg er så en af dem, der finder både 5 og 6-skalaen utilstrækkelig).
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#823 Highland Park 12 år siden

Prøv at foretage søgninger på henholdsvis "Bluth", "Reinhold", "Tobias", "Dorso", "Cousins", "Wrench" og "Blue" (rul evt. lidt ned i vinduet - der kan klikkes på resultatet). :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#824 Slettet Bruger [2821624943] 12 år siden

Highland Park (823) skrev:
Prøv at foretage søgninger på henholdsvis "Bluth", "Reinhold", "Tobias", "Dorso", "Cousins", "Wrench" og "Blue" (rul evt. lidt ned i vinduet - der kan klikkes på resultatet). :)

Den 4. maj kan ikke komme hurtigt nok!
Gravatar

#825 Doom 2: Hell on Earth 12 år siden

Tågesnak eller meget indforstået
Doctor Last Warning
Gravatar

#826 DarkLight 12 år siden

Til Info, så har jeg skrevet til Hulu Plus support på twitter, og de lover undertekster på ATV er på vej.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#827 Kisbye 12 år siden

Det er lige gået op for mig, at min WD TV Live boks har en applikation til BBC iPlayer, men fordi de bruger Geo Location kan jeg ikke se den :(
Har forsøgt at skifte land med Unblock Us' Netflix picker, men landet står stadig til USA.
Det burde være muligt at lave en indstilling på Unblock Us, så vi kan snyde den, men kan se at andre allerede har gjort dem opmærksom på problemet for et år siden uden noget er sket.

Kan se WD TV boksen finder lokalisationen ved at sende en simpel HTTP GET til webservicen på adressen http://www.wdtvlive.com/wdwssecondary/wdtvlive/ws_...
Hvis jeg bare vidste hvordan man kunne opsnappe den request, ville det være en smal sag selv at kode en lille Location picker app.

Det nemmeste ville selvfølgelig være hvis nogle kendte måde til hacke eller anden måde snyde den til at vise alle services for alle lande. Har læst man kan downgrade firmwaren tilbage til før Geo location blev indført, men jeg er ikke særlig vild med at køre med en firmware der er over et år gammel.

Hvis nogen kender en løsning, vil jeg blive meget glad :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#828 Thomsen 12 år siden

Er der et særligt problem for WD TV Live? For jeg har også Unblock, og jeg kan sagtens anvende BBC iPlayer på min laptop.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#829 Kisbye 12 år siden

Ja, det er det og det virker også ganske fint på min computer. WD TV Live boksen checker hvilket land man er i og viser så kun de applikationer der er til rådighed i det land. Med Unblock US tror den man er i USA og det kan man ikke ændre.

Det vildt irreterende at vide at boksen kan afspille iPlayer og Unblock us har åbnet op for det, men applikationen bliver bare ikke vist :(
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#830 Thomsen 12 år siden

Aha, øv da!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: