Gravatar

#811 Tommy Kristensen 11 år siden

Whispering Horse (808) skrev:
Jeg køber bare et Hulu Giftcard hos Walmart og så indtaster jeg koden hos Hulu
og vupti så har jeg adgang til Hulu+.

Vel at mærke uden at skulle købe noget gennem en mellemmand.

Det anede jeg ikke de havde. Det vil jeg da helt sikkert bruge næste gang - og man kan godt bruge et dansk VISA kort? Kan se at man skal vælge stat mv når man vil checke ud?
Gravatar

#812 Tommy Kristensen 11 år siden

DarkLight (810) skrev:
Jeg har ikke et amerikansk kreditkort.
Jeg har Hulu+

Tror vi taler forbi hinanden, men vi mener det samme :)

I modsætning til Netflix, der har Hulu en ekstra "sikkerhedsforanstaltning". De bruger geo-blocking som Netflix - men derudover laver de et check up på det kreditkort, for at se hvilket land det er udstedt i. Derfor kræver Hulu+ et amerikansk kreditkort - hvor Netflix er ligeglade - hos dem kan du sagtens bruge dit danske kort.

Man kan dog erhverve sig amerikanske kreditkort fuldt lovligt på nettet - i form af prepaid kort af den ene eller anden type. Det nemmeste er dog at købe giftcards til iTunes, som man selvfølgelig kan købe alle mulige steder, oftest mod en lille merpris.

Nu foreslog Whispering Horse så en walmart-løsning, jeg ikke kendte til - som lader til at være endnu nemmere :)
Gravatar

#813 Slettet Bruger [3083966242] 11 år siden

#811 Jeg skulle nok have nævnt at det hos mig, kun virker hvis jeg køber gennem paypal. Det er muligt at man også kan få det til at virke med sit VISA, jeg gad bare ikke rode med det nu da paypal virkede problemfrit.

Det er korrekt at du skal indtaste en US adresse, men der kan du bruge www.fakenamegenerator.com (som du måske i forvejen kender til)

Det er dog, desværre, kun muligt at købe 3 måneders gavekort. Til gengæld er det nemt og man skal ikke betale ekstra.

Edit: Du kan sikkert også købe gavekort til Hulu+ hos andre forhandlere, jeg har dog kun erfaringer med Walmart.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#814 DarkLight 11 år siden

#813,
Har du styr på hvad der er reklamer på, og hvad der ikke er?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#815 Slettet Bruger [3083966242] 11 år siden

#814 Ikke mere end hvad der allerede er blevet skrevet herinde. På serier plejer jeg at have 2-3 reklamer a 20 sekunders varighed.

De par film jeg har set, har der ingen reklamer været på.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#816 Tommy Kristensen 11 år siden

Jeg synes det svinger med reklamerne. Den anden dag så jeg "New Girl", 22mins episode - og der var der ingen reklamer. Så så jeg Family Guy, ligeledes omkring de 20-25mins - og der var der 4 styks.

På The Following igår var der 5 breaks - og den længste blok var på en 40-45 sek.
Gravatar

#817 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

2 stjerner for filmen
6 stjerner for gore og absurditet

= 4 stjerner

http://movies.netflix.com/WiPlayer?movieid=7016710...
Doctor Last Warning
Gravatar

#818 Lord Beef Jerky 11 år siden

Rigtigt irriterende med link i stedet for titel! Så er det sagt! Bare pga det fortjener du en ekstra lang koncert med Rihanna på roskilde.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#819 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Mercy! Så får du sgu titlen! Hobo With A Shotgun.
Doctor Last Warning
Gravatar

#820 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Det var dette link, jeg ville ha' postet:

http://movies.netflix.com/WiMovie/Hobo_with_a_Shot...

Måske lidt misvisende at give den 4:6 når Netflix arbejder med 5 stjerner.

Sidstnævnte vil jeg så til gengæld brokke mig over: Der er fandeme langt mellem "god" og "dårlig", men kun 1 stjernes forskel på NF.
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: