Gravatar

#831 Highland Park 12 år siden

Doom II - Hell On Earth (825) skrev:
Tågesnak...
Også kaldet Tupac-snak. :)
Jeg beklager, at jeg ikke gjorde opmærksom på, at søgningen kun er for "Arrested Development"-indviede.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#832 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden

#827 Jeg kender desværre ikke til en løsning på dit problem, men jeg kunne da godt tænke mig at vide hvad BBC viser af interessante ting og skal man ikke betale for det eller er det gratis, ligesom DR f.eks. også er det i DK ?
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#833 Thomsen 12 år siden

#832 - Det er "gratis" i og med, at det er licensbetalt - ligesom DR. Og ligesom DR, så geoblock'er BBC deres programmer på hjemmesiden, så folk udenfor UK normalt ikke kan se det. Men man kan snyde sig udenom ved at bruge fx Unblock eller en anden DNS-tjeneste.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#834 Kisbye 12 år siden

Har ikke set så meget på hvad de sender, det var det jeg havde tænkt mig at stifte bekendtskab med :)

Som Thomson skriver, så ser ud til at være meget ligesom DR's Streaming muligheder herhjemme.
Man kan se kanalerne BBC 1/2/3/4/cbbs/Cbeebies/Parliament/News/Alba live og så kan streame deres udsendelser.

Jeg har ingen løsning fundet på mit problem og har midlertidigt opgivet det.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#835 Doom 2: Hell on Earth 12 år siden

Highland Park (831) skrev:
Også kaldet Tupac-snak. :)

:-D
Doctor Last Warning
Gravatar

#836 Tommy Kristensen 12 år siden

Så er der subs på Hulu+ via ATV - i hvert fald på serien "Cult".
Gravatar

#837 DarkLight 12 år siden

Er det ikke kun hvis man smider den nye ATV firmware på? Hulu app'en skulle være opdateret i den.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#838 Tommy Kristensen 12 år siden

Jeg har ikke opdateret noget. Der også subs på andre shows kan jeg se.
Gravatar

#839 DarkLight 12 år siden

Okay. Så virker CC åbenbart bagud. Men opdateret ATV firmware for ny Hulu App.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#840 Doom 2: Hell on Earth 12 år siden

Tommy Kristensen (836) skrev:
Så er der subs på Hulu+ via ATV

Sort snak
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: