Når man afspiller en video på Netflix, plejer man at kunne stoppe den og så fortsætte hvor man slap på et senere tidspunkt. En gang imellem virker denne funktion ikke for mig og udsendelsen starter blot forfra når man forsøger at fortsætte. Jeg har nogle få gange oplevet samme problem med Hulu+
Er der nogle andre der har oplevet dette?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Jeg tror det fungerer lidt ligesom når man skriver et dokument i word og den løbende gemmer i baggrunden. Hvis computeren pludselig slukkes, så har den en nogenlunde opdateret udgave af dokumentet lagret næste gang du åbner word. Men med netflix gør den det så via Internetforbindelsen. Den loader filmen og gemmer så din position undervejs. Det er dog muligt at se en film halvt færdigt uden at være online, hvis den allerede har loadet filmen, men så gemmer den selvsagt ikke din position på netflix's hjemmeside (fordi du ikke er online, selv om du stadig ser filmen i browseren).
Kort sagt: En ustabil forbindelse kan forklare det, du oplever. Jeg har bare oplevet det en enkelt gang, at næste gang jeg kom ind på Netflix, så var den 10 minutter før dér hvor jeg var nået til, og det var fordi jeg mistede mit wi-fi.
The only way to beat a troll is to not play their game.
#841 Kyllingebenet 12 år siden
#842 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden
Der er dendér nye opfindelse: Google. :D
#843 wiseguy 12 år siden
Klart en modedille ligesom det dersens internet!
#844 Doom 2: Hell on Earth 12 år siden
#845 Doom 2: Hell on Earth 12 år siden
ATV
http://smartercharger.com/wp-content/uploads/2013/...
:-)
#846 Doom 2: Hell on Earth 12 år siden
Jeg har i øvrigt fået ham bygget om til TV-møbel med rektumbaseret kabelskjuler. Fajking najst!
#847 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden
Så, hvad du siger er, at din Google Fu er svag? :)
#848 Kisbye 12 år siden
En gang imellem virker denne funktion ikke for mig og udsendelsen starter blot forfra når man forsøger at fortsætte.
Jeg har nogle få gange oplevet samme problem med Hulu+
Er der nogle andre der har oplevet dette?
#849 Riqon 12 år siden
Kort sagt: En ustabil forbindelse kan forklare det, du oplever. Jeg har bare oplevet det en enkelt gang, at næste gang jeg kom ind på Netflix, så var den 10 minutter før dér hvor jeg var nået til, og det var fordi jeg mistede mit wi-fi.
#850 Riqon 12 år siden