Gravatar

#851 Lord Beef Jerky 12 år siden

En ustabil internetforbindelse ville vel blot kræve flere loadetider, når det er direkte steeaming? Her bliver filmen jo netop ikke hentet ned på din harddisk. Nogle gange er der bare problemer med netflix' servere, og her opstår der en række problemer heriblandt ovennævnte.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#852 Thomsen 12 år siden

Jeg har også oplevet, at det har glippet et par gange. Men for det meste virker det. Hos mig ser det ud til ikke at virke, hvis jeg forsøger at afspille filmen på et andet lands Netflix, end der hvor jeg startede - selvom filmen ligger begge steder (det virker dog mærkeligt nok nogle gange). Eller hvis der er gået lang tid, inden jeg forsøger at genoptage eller har set og stoppet mange film i mellemtiden. Så har Netflix ofte glemt igen, at jeg har set filmen.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#853 Doom 2: Hell on Earth 12 år siden

Hos os kører Flix'en fuldstændigt upåklageligt.

Det eneste der kommer og går er listen "Seneste" (eller hvad den hedder) med emner man er i gang med eller har set for nylig. For tiden findes den liste ikke, men der er tidligere kommet og gået.
Doctor Last Warning
Gravatar

#854 Thomsen 12 år siden

Det er det samme her. For det meste er den der, men af en eller anden grund forsvinder den nogle gange.

Læste iøvrigt lige andet sted, at de er i sidste fase med at teste funktionen med flere konti (så man kan gemme lister og præferencer for flere personer på samme abonnement), inden det rulles ud. Det glæder jeg mig til. Så skal jeg ikke længere oversvømmes af tilbud om at se kærestens endeløse række af kostumefilm, hver gang jeg logger på. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#855 Kisbye 12 år siden

Okay det er lidt underligt hvad der gør det, men håber det løser sig på et tidspunkt.
Syntes ikke der virker som det har noget at gøre med hvor lang tid der går.

Ja, Netflix går hurtigt hen og bliver skizofren, når der er flere personer i husstanden. Det er helt klart også en funktion der mangler.

Er der noget nyt om erstatningen for Instant Queue? Syntes det er latterligt de har fjernet den funktion på den danske. De kunne da i det mindste vente til de har en erstatning klar.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#856 Doom 2: Hell on Earth 12 år siden

Thomsen (854) skrev:
Læste iøvrigt lige andet sted, at de er i sidste fase med at teste funktionen med flere konti (så man kan gemme lister og præferencer for flere personer på samme abonnement), inden det rulles ud. Det glæder jeg mig til. Så skal jeg ikke længere oversvømmes af tilbud om at se kærestens endeløse række af kostumefilm, hver gang jeg logger på. :-)

Hear hear! (Greys Hvide Crap osv.)
Doctor Last Warning
Gravatar

#857 Kisbye 12 år siden

I forbindelse med Akira Kurosawa's fødselsdag i dag, kan 24 af hans film ses gratis på Hulu i denne weekend.
http://www.hulu.com/browse/picks/happy-birthday-ak...

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#858 jessup 12 år siden

Han er død.
This is just until June
Gravatar

#859 Tenebrae 12 år siden

De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#860 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden

Jer der rocker Hulu - der er Star Trek derpå: http://www.engadget.com/2013/03/22/star-trek-free-...

Skriv ny kommentar: