Gravatar

#11 Yoda 17 år siden

Der kan kun være tale om en trold, når både "Next" og "The Wicker Man" hyldes.

Cage er intens i "Leaving Las Vegas". I "The Wicker Man" er han blot ufrivilligt morsom...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#12 filmz-DocDoom 17 år siden

It's a joke... A wicked one. What's next?
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#13 dolphinfriendly 17 år siden

Hehehe ja "Next" og "Wicker Man" er satme guddommelig underholdning. Har du overvejet "Ghost Rider"? Den er endnu bedre...

:)

Gravatar

#14 filmz-DocDoom 17 år siden

Ghost Rider... fuck den er dårlig. Cage er simpelthen i perioder en shit magnet.

Spøjst, når han også har haft fede roller i fx. Raising Arizona, Leaving Las Vegas, Face Off, Lord of War og kronen på værket: Wild at Heart.

Men han vil nok bare tjene en skilling hvor han kan...
Gravatar

#15 Yoda 17 år siden

"Ghost Rider" er årest mesterværk! Den løber klart med Oscaren for bedste film - hvis det altså ikke bliver "Next" eller "The Wicker Man"! I øvrigt bør Oscaren for Bedste Mandlige Hovedrolle gå til Cage for "Next" - det er virklig flot skuespil, han præsterer!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#16 filmz-Bruce 17 år siden

Kan iøvrigt anbefale The Swarm!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#17 Spanner 17 år siden

Nicholas Cage fortjener at blive nomineret til Oscars for både Ghost Rider og Next. Jeg var SÅ harm, da han ikke blev tilgodeset for Wicker Man
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#18 filmz-DocDoom 17 år siden

#16: The Swarm? Det er da vist en 70er-sag fra før Cages karriere.

Og jeg går ikke ud fra, at du tænker på Wu-Tangs album af samme navn. Næppe, eftersom Cage vist ikke er gæsterapper...
Gravatar

#19 elwood 17 år siden

[url= Man himself[/url]

[url= once more with feeling[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#20 dolphinfriendly 17 år siden

Jeg så endda de tre film indenfor en uge - og er stadig rundt på gulvet over.......hvor helt fantastisk oplevelser de var! Klart på højde med (eller måske bedre end) min første forelskelse, månelandingen, opfindelsen af hjulet og det royale bryllup tilsammen.

#19 Heh hvor cheasy!

Skriv ny kommentar: