Gravatar

#31 Syndrome 17 år siden

#30 - Peter Jackson lavede da fremragende film inden LOTR! :)
danielbloch.dk
Gravatar

#32 mvejen 17 år siden

#31 Enig- Bad Taste, The Frighteners, Braindead og Heavenly Creatures er klassikere i min verden!

Har endnu ikke fået set Meet the Feebles *suk*
Gravatar

#33 Syndrome 17 år siden

#30 - Må sgu have læst din post forkert iht. Peter Jackson.. troede du mente det modsatte :D

Men uanset, så er jeg tilhænger af alle hans film.. inkl. LOTR.
danielbloch.dk
Gravatar

#34 filmz-bullettooth 17 år siden

#1 Respekt!! at springe ud af skabet i 1. indlæg herinde....det kræver sku nosser. Jeg kunne nok ikke være mere uenig med din vurdering, men velkommen til og fortsæt stilen. Det sku spas læsning....
--------- for rent ---------
Gravatar

#35 filmz-Jessmoeller 17 år siden

Det fik jeg et lille tiltrængt grin efter en lang arbejdsdag. Det vil jeg sguø takke for.
Mere af den slags
Min samling:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
Gravatar

#36 filmz-DocDoom 17 år siden

#30:

"hvorfor kan man ikke svare hinandens indlæg under den bruger man svarer. Istedet for alt stå under hinanden. Det er da rodet"

Du må simpelthen søge job som programmør på Filmz. Men ellers plejer det altså at være til at hitte rundt i...

"Jackson var vel også bedre før han begyndte at snuse penge og lave de 3 Ringenes Herre film."

Manden har simpelthen kun lavet LOTR fordi han snusede penge. Trilogien stinker jo langt væk af en grisk mand, der ikke har hjertet med, og som KUN tænker på pengene. Filmene er helt blottet for sjæl, og de har ingen sans for detajle :-)

"... For derefter at malke dem ud for penge med extended versions og boxsets"

Ja, det er jo ulækkert. Det må irritere ham voldsomt, at hans indtjening på extended-versionerne har den bivirkning, at der rent faktisk er nogle fans, der synes, at extended versions er de eneste rigtige udgaver af filmene, og at det grundige ekstramateriale er super godt. Tosserne skal jo bare købe lortet, det skal sgu ikke synes om det! :-)

"Hvorfor skulle jeg være engangsbruger? Bare fordi min mening er anderledes end din..."

Du må meget undskylde, men jeg opfattede altså også din tråd som en joke. De film du hylder er blevet bombet synder og sammen her i forum.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#37 Spanner 17 år siden

Da Next blev nævnt som værende god... Okay den kan jeg godt købe. Men da du så nævner Wicker Man, så måtte man bare gå ud fra at det var et joke indlæg
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#38 HonoDelLoce 17 år siden

Tjaa, man kunne da godt få mistanken, i hvert fald ;)

Ellers kunne han jo også bare være jævnt meget ung ? :)

Da jeg første gang så Double Dragon (jeg var vel 10 år gammel) var jeg FULDSTÆNDIG vild og tosset med den, og genså den gerne flere gange om ugen - samtidigt fik en ven og jeg selvfølgelig også hurtigt tillagt os det hemmelige "handshake" (det er vel egentlig ikke et handshake, men ved ikke hvad det så hedder ;) ) og vi øvede os heftigt på græsplænen i at slynge hinanden rundt i arm-lås, så vi kunne lave de vilde spark..

Så gik det ligesom med alt andet legetøj - jeg blev træt af det for mange år senere at finde ud af, at det var noget billigt bras, jeg aldrig burde have brugt min tid på..

Men sådan er det jo nemt at være bagklog ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: