Hmm hvorfor kan man ikke svare hinandens indlæg under den bruger man svarer. Istedet for alt stå under hinanden. Det er da rodet!!! Der er jo ikke nogen der siger at alle skal have samme mening. Det er vel netop det interessante ved film. At de lægger op til diskussion og analyser. Men indrømmet, så har Cage da spillet bedre roller. Peter Jackson var vel også bedre før han begyndte at snuse penge og lave de 3 Ringenes Herre film. For derefter at malke dem ud for penge med extended versions og boxsets. Mon ikke der kommer flere cuts af dem + de kommer vel også i specielle udgaver på HD-DVD og Blu Ray!!!??
Ang.#4 Hvorfor skulle jeg være engangsbruger? Bare fordi min mening er anderledes end din, så kan jeg vel sagtens skrive flere indlæg! Forstår dig ikke lige.
#21 Spanner 17 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#22 Bates 17 år siden
#23 zombieman 17 år siden
How'd it Get Burned How'd it Get Burned How'd it Get Burned
#24 filmz-Is 17 år siden
#25 Yoda 17 år siden
Nej, det er "Ghost Rider" - det står ikke til diskussion!
#26 Spanner 17 år siden
THE BEES!!!
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#27 filmz-DocDoom 17 år siden
#28 aknot 17 år siden
#29 Syndrome 17 år siden
#30 filmz-zcully 17 år siden
Der er jo ikke nogen der siger at alle skal have samme mening. Det er vel netop det interessante ved film. At de lægger op til diskussion og analyser.
Men indrømmet, så har Cage da spillet bedre roller. Peter Jackson var vel også bedre før han begyndte at snuse penge og lave de 3 Ringenes Herre film. For derefter at malke dem ud for penge med extended versions og boxsets. Mon ikke der kommer flere cuts af dem + de kommer vel også i specielle udgaver på HD-DVD og Blu Ray!!!??
Ang.#4 Hvorfor skulle jeg være engangsbruger? Bare fordi min mening er anderledes end din, så kan jeg vel sagtens skrive flere indlæg! Forstår dig ikke lige.