Fra dansesmølf til taxivognmand. Dit liv skriger på en dokumentar!
Javel, som 14 årige flyttede vi til USA, hvor jeg boede der i 22 år, som 36 årige, flyttede jeg til Danmark igen, og boede der i et stykke tid som Taxachafør, hvor så igen i 1990, havde jeg 1 års orlov hvor jeg var i grønland, kom tilbage 1 år senere, hvor jeg prøvede Hip-Hop og var Hip-Hoppere i 9 år, som 48 årige skadet jeg min ryg og blev blind på det venstre øje, og forlod det, og vendte tilbage som en taxachafør, i 2005 blev jeg vognmand, og skal være det indtil d 22 februar 2013, hvor stopper. jeg har også arbejdet som Fedtmule i Disneyland Paris i 2008
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Javel, som 14 årige flyttede vi til USA, hvor jeg boede der i 22 år, som 36 årige, flyttede jeg til Danmark igen, og boede der i et stykke tid som Taxachafør, hvor så igen i 1990, havde jeg 1 års orlov hvor jeg var i grønland, kom tilbage 1 år senere, hvor jeg prøvede Hip-Hop og var Hip-Hoppere i 9 år, som 48 årige skadet jeg min ryg, og forlod det, og vendte tilbage som en taxachafør, i 2005 blev jeg vognmand, og skal være det indtil d 22 februar 2013, hvor stopper. jeg har også arbejdet som Fedtmule i Disneyland Paris i 2008
Javel, som 14 årige flyttede vi til USA, hvor jeg boede der i 22 år, som 36 årige, flyttede jeg til Danmark igen, og boede der i et stykke tid som Taxachafør, hvor så igen i 1990, havde jeg 1 års orlov hvor jeg var i grønland, kom tilbage 1 år senere, hvor jeg prøvede Hip-Hop og var Hip-Hoppere i 9 år, som 48 årige skadet jeg min ryg og blev blind på det venstre øje, og forlod det, og vendte tilbage som en taxachafør, i 2005 blev jeg vognmand, og skal være det indtil d 22 februar 2013, hvor stopper. jeg har også arbejdet som Fedtmule i Disneyland Paris i 2008
hmmm, af en eller anden grund tror jeg ikke på dig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#21 Kyllingebenet 11 år siden
Bliver det med en G-rating?
#22 PredatorX 11 år siden
Det er næsten uundgåeligt da den med garanti blive fyldt til randen med babyhumor og plathed.
#23 Lavendel 11 år siden
#24 Kyllingebenet 11 år siden
Dette må blive årets indlæg.
#25 Lord Beef Jerky 11 år siden
hmmm, af en eller anden grund tror jeg ikke på dig.
#26 Highland Park 11 år siden
Jeg burde have vidst bedre end at ignorere en Lavendel-tråd...
#27 Lavendel 11 år siden
#28 MoH 11 år siden
Gruppe 2: Omfatter førere af busser, lastbiler samt al erhvervsmæssig persontransport (bl.a. Taxa og ambulanceførere)
D. Blindhed (ét øje)
Gruppe 1:
Kørekort kan udstedes eller fornyes, hvis ansøgeren har en synsstyrke på mindst 0,6 (6/10) på det seende øje. Er grænseværdien på 0,6 opnået ved brug af briller eller kontaktlinser, udstedes eller fornyes kørekort med vilkår om, at sædvanligt benyttet synskorrektion anvendes under kørsel.
For førere af motorcykel, udstedes eller fornyes kørekort med vilkår om, at beskyttelsesbriller (eventuelt korrigerende beskyttelsesbriller) anvendes under kørsel.- Dette krav om beskyttelsesbriller anses opfyldt med almindelige briller hvis den lodrette størrelse på brilleglasset inklusive brillestel er mindst 4½ cm.
Gruppe 2:
Kørekort kan ikke udstedes eller fornyes, hvis ansøgeren er blind på det ene øje
#29 Thomsen 11 år siden
#30 Lavendel 11 år siden