Gravatar

#21 Kyllingebenet 11 år siden

PredatorX (20) skrev:
Fra dansesmølf til taxivognmand. Dit liv skriger på en dokumentar!

Bliver det med en G-rating?
Gravatar

#22 PredatorX 11 år siden

Kyllingebenet (21) skrev:
Bliver det med en G-rating?

Det er næsten uundgåeligt da den med garanti blive fyldt til randen med babyhumor og plathed.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#23 Lavendel 11 år siden

PredatorX (20) skrev:
Fra dansesmølf til taxivognmand. Dit liv skriger på en dokumentar!
Javel, som 14 årige flyttede vi til USA, hvor jeg boede der i 22 år, som 36 årige, flyttede jeg til Danmark igen, og boede der i et stykke tid som Taxachafør, hvor så igen i 1990, havde jeg 1 års orlov hvor jeg var i grønland, kom tilbage 1 år senere, hvor jeg prøvede Hip-Hop og var Hip-Hoppere i 9 år, som 48 årige skadet jeg min ryg og blev blind på det venstre øje, og forlod det, og vendte tilbage som en taxachafør, i 2005 blev jeg vognmand, og skal være det indtil d 22 februar 2013, hvor stopper. jeg har også arbejdet som Fedtmule i Disneyland Paris i 2008
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Gravatar

#24 Kyllingebenet 11 år siden

Lavendel (23) skrev:
Javel, som 14 årige flyttede vi til USA, hvor jeg boede der i 22 år, som 36 årige, flyttede jeg til Danmark igen, og boede der i et stykke tid som Taxachafør, hvor så igen i 1990, havde jeg 1 års orlov hvor jeg var i grønland, kom tilbage 1 år senere, hvor jeg prøvede Hip-Hop og var Hip-Hoppere i 9 år, som 48 årige skadet jeg min ryg, og forlod det, og vendte tilbage som en taxachafør, i 2005 blev jeg vognmand, og skal være det indtil d 22 februar 2013, hvor stopper. jeg har også arbejdet som Fedtmule i Disneyland Paris i 2008

Dette må blive årets indlæg.
Gravatar

#25 Lord Beef Jerky 11 år siden

Lavendel (23) skrev:
Javel, som 14 årige flyttede vi til USA, hvor jeg boede der i 22 år, som 36 årige, flyttede jeg til Danmark igen, og boede der i et stykke tid som Taxachafør, hvor så igen i 1990, havde jeg 1 års orlov hvor jeg var i grønland, kom tilbage 1 år senere, hvor jeg prøvede Hip-Hop og var Hip-Hoppere i 9 år, som 48 årige skadet jeg min ryg og blev blind på det venstre øje, og forlod det, og vendte tilbage som en taxachafør, i 2005 blev jeg vognmand, og skal være det indtil d 22 februar 2013, hvor stopper. jeg har også arbejdet som Fedtmule i Disneyland Paris i 2008

hmmm, af en eller anden grund tror jeg ikke på dig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#26 Highland Park 11 år siden

Må man godt køre taxa, når man er blind på det ene øje?!

Jeg burde have vidst bedre end at ignorere en Lavendel-tråd...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#27 Lavendel 11 år siden

Highland Park (26) skrev:
Må man godt køre taxa, når man er blind på det ene øje?!

Jeg burde have vidst bedre end at ignorere en Lavendel-tråd...
Ja, sagtens. Så længe man ikke er blind på begge øjne.
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Gravatar

#29 Thomsen 11 år siden

Burn!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: