Gravatar

#31 PredatorX 11 år siden

Lavendel (23) skrev:
Javel, som 14 årige flyttede vi til USA, hvor jeg boede der i 22 år, som 36 årige, flyttede jeg til Danmark igen, og boede der i et stykke tid som Taxachafør, hvor så igen i 1990, havde jeg 1 års orlov hvor jeg var i grønland, kom tilbage 1 år senere, hvor jeg prøvede Hip-Hop og var Hip-Hoppere i 9 år, som 48 årige skadet jeg min ryg og blev blind på det venstre øje, og forlod det, og vendte tilbage som en taxachafør, i 2005 blev jeg vognmand, og skal være det indtil d 22 februar 2013, hvor stopper. jeg har også arbejdet som Fedtmule i Disneyland Paris i 2008

Det lyder simpelthen fantastisk :-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#32 Lavendel 11 år siden

PredatorX (31) skrev:
Det lyder simpelthen fantastisk :-)
Mange tak :-)
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Gravatar

#33 PredatorX 11 år siden

Der er dog en ting, der undrer mig. Hvis du IKKE er blind på begge øjne, hvordan i alverden har du så båret dig an med at se 20 episoder af Ninja Turtles serien?
Gravatar

#34 Lavendel 11 år siden

PredatorX (33) skrev:
Der er dog en ting, der undrer mig. Hvis du IKKE er blind på begge øjne, hvordan i alverden har du så båret dig an med at se 20 episoder af Ninja Turtles serien?
26, man kan sagtens se med et øje, sagtens, ellers hvordan ville jeg kunne skrive til jer nu ?
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Gravatar

#35 Lord Beef Jerky 11 år siden

#34 Med blindskrift!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#36 Lavendel 11 år siden

Lord Beef Jerky (35) skrev:
#34 Med blindskrift!
Nej.
Gravatar

#37 Lavendel 11 år siden

Hej, allesammen kan jeg be om at se på denne tråd: http://filmz.dk/forum/tagwall/house-of-cards-en-or... ?
Gravatar

#38 PredatorX 11 år siden

Lavendel (34) skrev:
26, man kan sagtens se med et øje, sagtens, ellers hvordan ville jeg kunne skrive til jer nu ?

Det er faktisk et godt spørgsmål. Hvordan gør du det egentlig?
Gravatar

#39 Kyllingebenet 11 år siden

Lord Beef Jerky (35) skrev:
#34 Med blindskrift!

søde
Gravatar

#40 Lavendel 11 år siden

Kyllingebenet (39) skrev:
søde
Stop !

Skriv ny kommentar: