Hej Filmz, jeg vil gerne høre jer der har set Ninja Turtles: The Next Mutation, anmelde den for jeg har allerede set 20 episoder og mangler kun 6 endnu, men vil gerne vide om den er god i de flestes øjne, altså er Venus fra Milo er det godt at hun er kommet i tv-serien eller ej?, mangler der noget som Casey Jones ikke er med i tv-serien?.
Jeg vil også høre hvor man kan købe ''Live Action'' Teenage Mutant Ninja Turtles film serien?, det samme med 2003 udgaven af tv-serien, eller 1987 udgaven eller Mutant Turtles filmen eller Turtles Forever? (kan man finde den i Netflix?), om man kan købe dem i Fona eller andre butikker?.
PS: jeg har fundet ud af 2012 udgaven kører på Nickeloden.
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Nej den er ikke god. 0/6 ville jeg give den. Omtrent ligeså elendig som Troll 2, dog uden at være morsom. Desuden er der 5 ninja turtles. 5! Det er måske lidt sjovt egentlig.
Nej den er ikke god. 0/6 ville jeg give den. Omtrent ligeså elendig som Troll 2, dog uden at være morsom. Desuden er der 5 ninja turtles. 5! Det er måske lidt sjovt egentlig.
Mange Tak for din anmeldelse.
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Jeg startede faktisk på at se det i går, men stod af ved første afsnit - synes ikke det var særlig godt, og det skal siges at jeg har været mega Turtles fan i mine unge dage.
#4,nu har jeg set dem allesammen og må sige at den er i samme ånd som Power Rangers. Hvilket jeg kunne så meget lide, jeg kunne heller ikke lide at padderne hele tiden skulle sige ''GREEN TIME'' ''SHELLIDELIC'' i hver eneste episode og så genbrugte de nogen klip, da man fx. Skulle vis deres bil.
Men da man begyndte at se de første 4 episoder begyndte jeg at vende mig til det. Man kan godt se noget dårlig men blive grebet. Fx. jeg har set den Asylum producerede film 2012: Ice Age, som jeg synes er elendig, men efter 30 minutter, ville jeg se hvad der sker, de eneste film jeg kun har set 10 minutter af, er Step Up 2 som jeg har ingen planer om at se igen.
#1 Lavendel 11 år siden
Jeg vil også høre hvor man kan købe ''Live Action'' Teenage Mutant Ninja Turtles film serien?, det samme med 2003 udgaven af tv-serien, eller 1987 udgaven eller Mutant Turtles filmen eller Turtles Forever? (kan man finde den i Netflix?), om man kan købe dem i Fona eller andre butikker?.
PS: jeg har fundet ud af 2012 udgaven kører på Nickeloden.
#2 PredatorX 11 år siden
#3 Lavendel 11 år siden
#4 Kyllingebenet 11 år siden
#5 Lavendel 11 år siden
#6 Lavendel 11 år siden
#7 Lord Beef Jerky 11 år siden
#8 Lavendel 11 år siden
#9 Lord Beef Jerky 11 år siden
#10 Lavendel 11 år siden