Denne film som jeg har lavet musik til, påstår en af mine veninder at hun har set i fjernsynet. Sagen er hun ikke kan huske hvornår, andet end det måske har været sidste vinter.
HVIS den har været vist i TV, er jeg berettiget til en klat penge for mit arbejde som komponist, men DR tv siger at den ikke har været sendt hos dem, ligeledes tv2.
Er der nogen af jer, som har set filmen? Der er kun et klip fra den, men jeg kan godt lægge hele filmen ud, hvis det skulle hjælpe på nogens hukommelse.
Jeg har set noget af den, men kun som et Klip det var i Troldspejlet, hvor de fortalte om den danske animations skole, eller 3d animations skolen kan ikke huske det præcise navn.
Det er et projekt i har været flere om er det ikke, der blev snakket lidt om den her film deri nemlig ganske kort, og der viste de rigtig nok klip fra den.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 thomas040 19 år siden
Denne film som jeg har lavet musik til, påstår en af mine veninder at hun har set i fjernsynet. Sagen er hun ikke kan huske hvornår, andet end det måske har været sidste vinter.
HVIS den har været vist i TV, er jeg berettiget til en klat penge for mit arbejde som komponist, men DR tv siger at den ikke har været sendt hos dem, ligeledes tv2.
Er der nogen af jer, som har set filmen? Der er kun et klip fra den, men jeg kan godt lægge hele filmen ud, hvis det skulle hjælpe på nogens hukommelse.
Er der nogen der kan hjælpe?
#2 elwood 19 år siden
Det er et projekt i har været flere om er det ikke, der blev snakket lidt om den her film deri nemlig ganske kort, og der viste de rigtig nok klip fra den.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 dyg 19 år siden
#4 filt 19 år siden
#5 thomas040 19 år siden
Kan I huske hvor langt et klip det var? Er der andre der har set den andre steder? Hvornår blev det vist? Nogenlunde?!??!
Takker af hjertet!!!
#6 elwood 19 år siden
#7 thomas040 19 år siden
#8 elwood 19 år siden
#9 thomas040 19 år siden
hende min veninde mente at hun havde set den på tv sidste år.... så det vidner om mere end een gang...
#10 filmz-canner 19 år siden