Gravatar

#11 davenport 19 år siden

Det tog ikke 40 min., for jeg var færdig inden. Men jeg tror ikke på den slags. Jeg ser mig selv som intelligent, jeg er bare ikke god til den slags logisk tænkning. Jeg er kreativ, musisk, menneskelig - intelligent. Men man måles åbenbart på sine matematiske/logiske færdigheder, så der er jeg en tard.

... og en træt tard!

;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12 dyg 19 år siden

#11 - "tror ikke på den slags" .. nu er det jo ikke en spåkone, men en simpel måling af din logiske intelligens. Gardner har jo fremsat en teori om, at vi mennesker har syv forskellige former for intelligens, og her er det kun den logisk/matematiske intelligens der bliver målt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13 mr gaijin 19 år siden

Jeg troede, at der ville være flere dele end blot figurer, så jeg skyndte mig igennem og gennemførte den på 10 minutter med et resultat på lidt over 100. Jeg er åbenbart ikke intelligent nok til at have forstået opgaven :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#14 jessup 19 år siden

Det er skægt med intelligensprøver - når jeg laver dem på kort tid ½ tid eller 1/3 ligger jeg altid en anelse over middel - jeg har kun lavet en hvor jeg brugte tiden ud der lå jeg under middel - intuition er en kraft to recond with:)
This is just until June
Gravatar

#15 elwood 19 år siden

Jeg klarede mig elendig til Session i hvertfald hehe, forbandede trekants puslespil, men hey hvis nu jeg ikke blev kaseret på grund af minimal skævhed i ryggen, så kunne jeg altid bare sige jeg ikke var klog nok 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 filmz-Le Samouraï 19 år siden

#14 - Det er fordi, tid også er en faktor. Både antallet af fejl og den anvendte tid trækker ned. Så måske har du flere fejl ved at gå hurtigt igennem, men til gengæld anser programmet dig for blændende hurtig til at sammenholde fakta og konkludere ud fra dem - og det trækker op.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

Skriv ny kommentar: