Mht til svinekød, så sælger man jo ikke kun bacon til englænderne. Når det kommer til svinekød og levende grise, så er det største aftagere, Japan, Tyskland, England og de nye østeuropæiske EU-land.
Mælkeprodukter: Danmark, Sverige og Storbritannien (hjemmemarked). De øvrige EU-lande står for 31 pct. af Arla Foods’ nettoomsætning på ost, med Tyskland som det absolut største marked (sakset fra Arla). Andre markeder, USA, Canada, Mellemøsten, Rusland, Østeuropa og senest har de åbnet et stort mejeri i Kina. Link til Arlas export sider
Men vi exporterer jo alt fra møbler til teknologi, så det vil jo blive en lang lang liste.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Det behøver han vel nødvendigvis ikke ? Jeg brugte omkring 14 minutter på at finde ud af, at jeg har en logisk sans der giver mig en score på omkring 149 ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1 filmz-Scarface 18 år siden
Sig til hvis det her lyder dumt:
Grise til Tyskland.
Bacon til England.
Heste til Italien.
Kyllinger til de arabiske lande - hvilke?
Sig lige hvis I kan nogle...
#2 mr gaijin 18 år siden
Tulip alene eksporterer til over 130 lande.
#3 filmz-vassago 18 år siden
Mælkeprodukter: Danmark, Sverige og Storbritannien (hjemmemarked). De øvrige EU-lande står for 31 pct. af Arla Foods’ nettoomsætning på ost, med Tyskland som det absolut største marked (sakset fra Arla). Andre markeder, USA, Canada, Mellemøsten, Rusland, Østeuropa og senest har de åbnet et stort mejeri i Kina.
Link til Arlas export sider
Men vi exporterer jo alt fra møbler til teknologi, så det vil jo blive en lang lang liste.
#4 filmz-Gulzilla 18 år siden
#5 davenport 18 år siden
#6 filmz-vassago 18 år siden
#7 davenport 18 år siden
http://www.iqtest.dk/main.swf
Jeg har lav intelligens. 90!
Jeg er jo en lallende idiot! Landsbytosse ligefrem..
Shit.
#8 filmz-Gulzilla 18 år siden
når vi snakker svin :)
#7 lol, og det har du brugt 40 min på at finde ud af ;)
#9 HonoDelLoce 18 år siden
Det behøver han vel nødvendigvis ikke ? Jeg brugte omkring 14 minutter på at finde ud af, at jeg har en logisk sans der giver mig en score på omkring 149 ..
#10 filmz-Gulzilla 18 år siden