Nogen der ved (kunne være herligt hvis der var nogen og gerne fortæl hvilken det er) hvilken film Nolan laver som den næste? Hvis ingen ved det er der så nogen gæt eller forslag til hvilken film der kunne blive Nolans næste? :-)
Jeg synes han burde enten lave:
01. BioShock 02. En ny 007-film (med en ny skuespiller og ikke Craig) 03. Inception sequel eller prequel (hvis han kan finde en måde at skrue filmen lige så godt som den første gjorde eller bedre) 04. Justice League (bare lidt ærgerligt han sagde nej, men kunne være cool)
Ifølge WhatCulture (hvis siden staves sådan) kunne Nolan instruere et af disse film som hans næste:
01. Citizen Hughes 02. The Prisoner 03. The Exec 04. The Dark Knight Returns 05. Justice League (som jeg skrev tidligere) 06. Inception Sequel/Prequel (som jeg også skrev tidligere) 07. The Keys to the Street 08. Marvel’s Untitled/Unknown Project 2014 09. Ny 007/James Bond-film (som jeg også skrev tidligere) 10. Mass Effect (HAHAHA!)
Hvorfor de film kunne være Nolans næste kan læses her (altså på WhatCultures liste).
Andre forslag? Er i enige eller uenige i min eller WhatCultures liste?
Efter endelig at have set "Following", kunne jeg godt tænke mig at se noget smallere og mere personligt fra Nolan. Ikke nødvendigvis i samme stil, men bare noget uden alt for store armbevægelser og den relativt kolde/upersonlige stil, som han har kørt i Batman-filmene og "Inception".
den relativt kolde/upersonlige stil, som han har kørt i Batman-filmene og "Inception".
"Upersonlig" er nok ikke lige en korrekt udtalelse, når det gælder 'Inception'. Mens man til en vis grad kan tale om en form for bestillingsarbejde (som han dog har lagt masser af sin personlighed i), når det gælder Batman-trilogien, så har 'Inception' jo netop været et meget personligt projekt for ham.
"Upersonlig" er nok ikke lige en korrekt udtalelse, når det gælder 'Inception'. Mens man til en vis grad kan tale om en form for bestillingsarbejde (som han dog har lagt masser af sin personlighed i), når det gælder Batman-trilogien, så har 'Inception' jo netop været et meget personligt projekt for ham.
Det er muligt, at det var et personligt projekt. Men filmen var kold og sjæleløs.
#1 Ericmase 12 år siden
Jeg synes han burde enten lave:
01. BioShock
02. En ny 007-film (med en ny skuespiller og ikke Craig)
03. Inception sequel eller prequel (hvis han kan finde en måde at skrue filmen lige så godt som den første gjorde eller bedre)
04. Justice League (bare lidt ærgerligt han sagde nej, men kunne være cool)
Ifølge WhatCulture (hvis siden staves sådan) kunne Nolan instruere et af disse film som hans næste:
01. Citizen Hughes
02. The Prisoner
03. The Exec
04. The Dark Knight Returns
05. Justice League (som jeg skrev tidligere)
06. Inception Sequel/Prequel (som jeg også skrev tidligere)
07. The Keys to the Street
08. Marvel’s Untitled/Unknown Project 2014
09. Ny 007/James Bond-film (som jeg også skrev tidligere)
10. Mass Effect (HAHAHA!)
Hvorfor de film kunne være Nolans næste kan læses her (altså på WhatCultures liste).
Andre forslag? Er i enige eller uenige i min eller WhatCultures liste?
Jeg er lutter øre! :-)
#2 Richard Burton 12 år siden
#3 BN 12 år siden
Jeps! Ham her: http://www.impassionedcinema.com/wordpress/wp-cont...
#4 Ericmase 12 år siden
En biografi-film om ham selv? Hvorfor ikke?
#5 BN 12 år siden
#6 Slettet Bruger [1091901714] 12 år siden
#7 BN 12 år siden
#8 Richard Burton 12 år siden
In dreams no one can hear you fuck.
#9 JannikAnd 12 år siden
#10 Åkepool 12 år siden