Det er jo vanvittige regler. Men jeg har ikke været i en Nordisk Film Biograf i årvis, så det kommer heldigvis ikke til at berører mig, for jeg er netop en der ofte tager slik med eller køber det et billigere sted. Jeg bruger Cinemaxx og den nye fantastiske Atlas Bio i Rødovre Centrum.
Hvad! Kan du lige få blandet noget usundt i tasken næste gang. Det er jo pinligt det der.... måske mest for os der ikke kan lade være med at proppe os med slik og popcorn hver gang vi er i biffen.
MuManden (42) skrev:
Jeg bruger den nye fantastiske Atlas Bio i Rødovre Centrum.
Det gør jeg også, men deres slik til 17,- for 100 gram rører jeg ikke. Der ryger jeg lige i Føtex på etagen ovenover og køber til næsten halv pris :)
the_paki_don (43) skrev:
Jeg har lige været inde og kigge på Atlas Bio... Det ser da ud til at være et kig værd en dag...
Den er også fin.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#43 - Det er også nogle gode sale, med ekstra benplads. Lyd og lys er også godt og så er VIP-salen sgu lækker, der må man Heller ikke have popcorn og nachos med ind, så man er fri for at høre på det gnasken. Har ikke prøvet en 3D film endnu, så den del kan jeg ikke udtale mig om.
Hehe, det problem har jeg heldigvis ikke, spiser stort set aldrig popcorn/chips(kun når jeg får alkohol indenbords) Syntes også de larmer i biffen, håber altid på jeg ikke kommer til at sidde ved siden af en der gnasker popcorn, folk kan jo sidde og gnaske løs i 1 time før de får gnaskes sig igennem det.
Jeg skal bare have noget slik så er jeg tilfreds. :-)
Jeg syntes at de personer som er utilfredse med at de ikke må slæbe alt deres lort med hjemmefra, skal holde sig væk. Der er ingen grund til at bruge tid og penge på noget man ikke er tilfreds med.
VIP-salen sgu lækker, der må man Heller ikke have popcorn og nachos med ind...
Hvad serverer de egentligt i VIP salen? Har ikke prøvet den endnu. Men ja, synes også virkelig godt om Atlas Bio - de har truffet nogle rigtige valg i min optik.
#41 Slettet Bruger [1358182888] 11 år siden
Nej. :)
#42 MuManden 11 år siden
Men jeg har ikke været i en Nordisk Film Biograf i årvis, så det kommer heldigvis ikke til at berører mig, for jeg er netop en der ofte tager slik med eller køber det et billigere sted.
Jeg bruger Cinemaxx og den nye fantastiske Atlas Bio i Rødovre Centrum.
#43 the_paki_don 11 år siden
#44 Åkepool 11 år siden
Hvad! Kan du lige få blandet noget usundt i tasken næste gang. Det er jo pinligt det der.... måske mest for os der ikke kan lade være med at proppe os med slik og popcorn hver gang vi er i biffen.
Det gør jeg også, men deres slik til 17,- for 100 gram rører jeg ikke. Der ryger jeg lige i Føtex på etagen ovenover og køber til næsten halv pris :)
Den er også fin.
#45 MuManden 11 år siden
Lyd og lys er også godt og så er VIP-salen sgu lækker, der må man Heller ikke have popcorn og nachos med ind, så man er fri for at høre på det gnasken.
Har ikke prøvet en 3D film endnu, så den del kan jeg ikke udtale mig om.
#46 Åkepool 11 år siden
Det var en hård tur i biffen, da jeg var i VIP-salen. Jeg måtte lave mikropopcorn straks jeg kom hjem ;)
#47 MuManden 11 år siden
Syntes også de larmer i biffen, håber altid på jeg ikke kommer til at sidde ved siden af en der gnasker popcorn, folk kan jo sidde og gnaske løs i 1 time før de får gnaskes sig igennem det.
Jeg skal bare have noget slik så er jeg tilfreds. :-)
#48 Kiksmann 11 år siden
#49 the_paki_don 11 år siden
Når jeg er rigtig træt, så kan jeg godt finde på at købe lidt slik og evt. en sodavand, men prøver aktivt at undgå det. :)
Jeg vil gerne være helt vildt super lækker. Der hjælper slik ikke. :)
#50 McPeter 11 år siden
Hvad serverer de egentligt i VIP salen? Har ikke prøvet den endnu.
Men ja, synes også virkelig godt om Atlas Bio - de har truffet nogle rigtige valg i min optik.