Tjah måske de skulle overveje at sætte deres fuldstændigt vanvittige priser ned så?
Jeg begynder ikke at købe mere i deres kiosk af den grund, så undværer jeg skam hellere. Det er i forvejen blevet absurd dyrt at gå i biografen, jeg tror snart de skal passe på at de ikke skruer for hårdt - især i disse tider hvor diverse streaming-tjenester slår så hårdt igennem.
Jeg syntes nu der er i orden, ikke fordi jeg syntes det er fedt at betale det samme for slik som for en billet. Det behøves ikke koste 90-100 kroner for den største cola med den største popkorn
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Jeg har ikke noget problem med det. Det er deres biografer, deres regler og kan man ikke lide det, kan man jo enten lade være med at fylde sig med tre kilo bland-selv-slik, eller gå i en anden biograf. :)
#1 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#2 Hive 11 år siden
Jeg begynder ikke at købe mere i deres kiosk af den grund, så undværer jeg skam hellere. Det er i forvejen blevet absurd dyrt at gå i biografen, jeg tror snart de skal passe på at de ikke skruer for hårdt - især i disse tider hvor diverse streaming-tjenester slår så hårdt igennem.
#3 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#4 HelmerJ 11 år siden
#5 MOVIE1000 11 år siden
#6 Slettet Bruger [1358182888] 11 år siden
#7 Lord Beef Jerky 11 år siden
#8 Snaden 11 år siden
#9 Slettet Bruger [1358182888] 11 år siden
Retning? Du mener, kemiske våben i Syrien og nu skal vi betale for slik i biograferne? :)
#10 Snaden 11 år siden