Gravatar

#2 Hive 11 år siden

Tjah måske de skulle overveje at sætte deres fuldstændigt vanvittige priser ned så?

Jeg begynder ikke at købe mere i deres kiosk af den grund, så undværer jeg skam hellere. Det er i forvejen blevet absurd dyrt at gå i biografen, jeg tror snart de skal passe på at de ikke skruer for hårdt - især i disse tider hvor diverse streaming-tjenester slår så hårdt igennem.
Gravatar

#3 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

E9 - det må trods alt være begrænset, hvor mange der slæber guf med selv
Doctor Last Warning
Gravatar

#4 HelmerJ 11 år siden

Jeg syntes nu der er i orden, ikke fordi jeg syntes det er fedt at betale det samme for slik som for en billet. Det behøves ikke koste 90-100 kroner for den største cola med den største popkorn
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#5 MOVIE1000 11 år siden

Så nu skal man til at smugle slikket ind i biografen via sit bagparti.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6 Slettet Bruger [1358182888] 11 år siden

Jeg har ikke noget problem med det. Det er deres biografer, deres regler og kan man ikke lide det, kan man jo enten lade være med at fylde sig med tre kilo bland-selv-slik, eller gå i en anden biograf. :)
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 11 år siden

Det er ganske vist deres biografer og deres regler, men jeg er sgu stadig ikke glad for den retning samfundet generelt tager for tiden.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8 Snaden 11 år siden

Så må de se om de kan fange mig.
Gravatar

#9 Slettet Bruger [1358182888] 11 år siden

Lord Beef Jerky (7) skrev:
Det er ganske vist deres biografer og deres regler, men jeg er sgu stadig ikke glad for den retning samfundet generelt tager for tiden.

Retning? Du mener, kemiske våben i Syrien og nu skal vi betale for slik i biograferne? :)
Gravatar

#10 Snaden 11 år siden

Alt starter i det små, Bruno... ;)

Skriv ny kommentar: