Gravatar

#1 Collateral 15 år siden

Jeg ville bare spørge om der er andre herinde som ser nostalgia critic anmeldelser. De er virkelig morsomme, og man kan endda se dem uden at have set de oprindelige film, hvis man da ikke er imod at få afsløret filmens historie.
Bare et lille heads up hvis i ikke allerede kender manden.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2 Kruse 15 år siden

Jeg bryder mig ikke specielt meget om Nostalgia Critic. Jeg blev opmærksom på ham, da jeg er stor AVGN fan, men Nostalgia Critic er bare slet ikke på samme niveau. Det hænger for mit vedkommende nok mest sammen med at jeg synes at han har en meget irriterende stemme. Han har nogle ganske fine og sjove pointer, men fremførelsen er desværre ikke noget som jeg bryder mig om.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3 Twister 15 år siden

Nostalgia Critic STYRER!!!! Jeg er fuldstændig vild med hans arbejde og ser alle hans videos. De kan klart anbefales til alle der gerne vil se sjove anmeldelser af forfærdelige film. Jeg kan særligt anbefale hans anmeldelse af "Batman and Robin". Klart min favorit anmeldelse.

Det er altid AVGN fans på den ene side og NC fans på den anden side. AVGN og NC er klart to af de mest populære "talenter" på nettet inden for det de laver (måske er de, de mest populære på nettet?), og de deler totalt vandende mellem de hardcore fans fra begge sider. Elsker deres små "battles" mod hinanden på deres respektive sider.

Jeg vil gerne påråbe mig selv som stor fan af NC. Så AVGN siger mig ikke så meget. Han blegner i forhold til "Thatguywiththeglasses" ;)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#4 fazz 15 år siden

CHUCK NORRIS! ;D
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#5 Collateral 15 år siden

#2: AVGN er også morsom! Helt sikkert.

NCs "Commando" anmeldelse som lige er kommet er også rigtig morsom.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: