Kim Jensen (El vez) har fået tjansen som ny dvd-anmelder her på siden, og vil løbende anmelde nye film.
Vi headhuntede ham og han sagde heldigvis ja til jobbet.
Hans første anmeldelse er af en ældre film, "The Experiment" ("Das Experiment") af Oliver Hirschbiegel, der også står bag "Der Untergang". Anmeldelsen kan findes i arkivet eller her: http://www.filmz.dk/reviews/view/727/
Vi håber I vil tage godt imod Kim, som mange af jer jo kender fra forummet :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Mange tak, jeg håber jeg kan supplere med nogle brugbare anmeldelser til jer alle :)
Og bare for at dræbe evt. rygter: El vez er mexikaner, så det var lagoni der må siges at have gættet rigtigt og naturligvis retmæssig vinder af de 48.000kr.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Stort tillykke! Det glæder mig! Det var én af mine tre kandidater... Så mangler der kun 2... :-)
Men undrer mig dog en smule over hvorfor det ikke er som en nyhed her på filmz.dk men blot som en lille notits på tagwall'en som man let kunne have overset?! :-)
#1 chandler75 20 år siden
Vi headhuntede ham og han sagde heldigvis ja til jobbet.
Hans første anmeldelse er af en ældre film, "The Experiment" ("Das Experiment") af Oliver Hirschbiegel, der også står bag "Der Untergang". Anmeldelsen kan findes i arkivet eller her: http://www.filmz.dk/reviews/view/727/
Vi håber I vil tage godt imod Kim, som mange af jer jo kender fra forummet :)
#2 filmz-Kadann 20 år siden
#3 JannikAnd 20 år siden
#4 lagoni 20 år siden
#5 JannikAnd 20 år siden
#6 Patriarch 20 år siden
#7 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#8 Scherlund 20 år siden
#9 El vez 20 år siden
Og bare for at dræbe evt. rygter: El vez er mexikaner, så det var lagoni der må siges at have gættet rigtigt og naturligvis retmæssig vinder af de 48.000kr.
#10 McPeter 20 år siden
Men undrer mig dog en smule over hvorfor det ikke er som en nyhed her på filmz.dk men blot som en lille notits på tagwall'en som man let kunne have overset?! :-)