Gravatar

#1 El vez 22 år siden

Hmm det lader til, man nu kun kan se hvert forum (nyheder, tagwall, anmeldelser etc) hvert for sig, istedet for, som tidligere, alle fora samlet på én liste.. Hvordan kan det være ?

Jeg nød da at kunne slå op og få en samlet liste med alle indlæg. Nu skal jeg flere oversigter igennem for at blive fuldt updated..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#2 hmn 22 år siden

Når man er logget ind lister den da stadig alle nye indlæg du ikke har læst.

Det kræver dog at du har brugt marker alle indlæg som læste funktionen, da den ellers ikke kan generere en korrekt liste
Gravatar

#3 Kalle Ferm 22 år siden

Den hopper heller ikke ned til den seneste post i en tråd man allerede har besøgt. Det er nederen...

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#4 El vez 22 år siden

Jeg kunne meget bedre lidt den gamle oversigt, hvor samtlige indlæg fra alle fora kom frem, så man ikke (som nu) behøver at kigge de enkelte fora igennem..
Gravatar

#5 Morbid 22 år siden

Det nye system er ret smart, men lav lige en nyhed om det admins. Jeg var også af den samme overbevisning som El vez, før jeg trykkede på "marker alle indlæg som læste", bare for at se hvad der så ville ske :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#6 hmn 22 år siden

#3 der er vist en fejl, det får jeg lige kigget på
Gravatar

#7 El vez 22 år siden

Ahh ja nu så jeg også lige lyset.. Det ser fint ud nu :)
Gravatar

#8 El vez 22 år siden

Men ja, lav en nyhed om det, så folk bliver opfordret til at 'marker alle som læste' - ellers vil jeg godt skrive under på at forum'et virker ret rodet.
Gravatar

#9 MadMartigan 22 år siden

Ja det er sgu godt lavet...

Det er bedere end det gamle! Mere overskueligt...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#10 MadMartigan 22 år siden

Jeg har dog et foreslag...

Nu har jeg prøvet at trykke på Marker alle diskussioner som læst i sektionen Nyheder, der opdagede jeg til min frygt at den bare gør det uden at spørge en ekstra gang...

Jeg mener det er lidt farligt, da jeg har en masse gamle Tagwall og Poll "nyheder" jeg endnu ikke har læst og tager dem lidt efter lidt. Grunden er at der ikke er langt fra de to "knapper", og man derfor godt kan komme til at trykke ved siden af!

Håber det er forståeligt...
I'm your huckleberry...

Skriv ny kommentar: