Gravatar

#11 McPeter 15 år siden

Men fair nok - min maskine er 1½ år gammel så ville jo være rart nok med 2 års ny garanti... Dog er 2 spil og 400kr jo også en sjat i forhold til at den koster 2500 nu og sikkert vil falde yderligere om nogle måneder...

#10 - Controlleren har rumble og:

McPeter (1) skrev:
Lidt info til folk som overvejer at anskaffe sig en PS3 eller en PS3 slim til at afspille blu-ray:

Is the PS3 Slim Better for watching Blu-ray discs?
Well, that all depends...

In a recent hardware review, the folks over an Engadget did a great deal of studies on the PS3 Slim’s performance, and in most cases it out performed the older ‘fat’ PS3. For those buying PS3s primarily for Blu-ray though, there’s a bit of a conundrum.

Over a series of tests, the PS3 Slim outperformed the older model except for one: Blu-ray load speed. Starting a Blu-ray movie took an average of five seconds longer on the PS3 Slim than on the standard model. The difference was as low as two seconds for “Air Force One” and as high as ten seconds for “The Nightmare Before Christmas”.

Of course, the PS3 Slim does do one thing the standard model doesn’t that should make home theater enthusiasts think twice about it. Sony’s new system is able to bitstream lossless TrueHD and DTS-HD MA audio, making it the better choice for those with higher end audio requirements.

http://www.highdefdigest.com/news/show/PS3_Slim/So...

og link til engadgets komplette PS3 slim review:
http://www.engadget.com/2009/08/27/playstation-3-s...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#12 filmz-Utyske 15 år siden

#9 -

Den kan ikke læse indholdet, så du skal igennem samme procedure, som da du skiftede harddisk, bortset fra at du skal downloade alle købte spil og spilindhold igen.

#10 -

Mindre støj, mindre varmeudvikling og mindre strømforbrug. Og så kan den bitstreame HD-lydformater til ens receiver, hvis man har lyst til at receiveren skal tage sig af den del, i stedet for PS3'eren.

#11 -

DS3 har fulgt med til alle modeller, siden Sony løste problemerne omkring rettighederne til at bruge rumble-fest. Den har vist været standard på 80GB-modellerne. :)

.. noget helt andet - er der nogen der har noget indtryk af om man får mere for en 60GB-model, end 40GB- og 80GB-modellerne?
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#13 McPeter 15 år siden

#12 - i den gamestop jeg var i accepterede de alle typer PS3-fat til samme tilbud.

Ikke læse indholdet af harddisken?! Så nytter det jo for pokker ikke noget at have 320gb når en ekstern fat32 harddisk jo maks kan være på 32gb... så bliver det jo svært at lave backup...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#14 filmz-Utyske 15 år siden

#13 -

En FAT32-partition kan være langt over 32GB, også på en ekstern disk. :)

Edit: jeg læser lige at den faktisk kan være op til 2TB, så intet problem der.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#15 PredatorX 15 år siden

Den nye slim er sgu da bare noget plastik lort??? Fatter ikke man hellere vil have den fremfor den gamle..
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#16 filmz-Utyske 15 år siden

#15 -

For mit vedkommende: den bruger op til 50% mindre strøm end min 60GB-udgave og begge er lavet af plastik, den ene er bare lavet af blankt plastik, der virkelig elsker at suge støv og fedtfingre til sig. ;)
Gravatar

#17 PredatorX 15 år siden

Utyske (16) skrev:
#15 -

For mit vedkommende: den bruger op til 50% mindre strøm end min 60GB-udgave og begge er lavet af plastik, den ene er bare lavet af blankt plastik, der virkelig elsker at suge støv og fedtfingre til sig. ;)

50% mindre strøm er jo sådan set nok grund alene til at jeg må erkende mig enig i dit valg så:-D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#18 frankdrebin 15 år siden

#15 Nu havde min gamle model 2 års jubilæum her den 4 september, og var efterhånden begyndt at larme helt vildt.. Også når man bare sad og browsede på playstation store.. Så synes det var udemærket at få en helt ny for kun 160,- + udseendet er ikke et must fior mig, da den står gemt ;)
Gravatar

#19 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg håber på at tilbuddet kører måneden ud, da jeg ikke lige har penge (eller spil) til at bytte min 60GB, så jeg også kan få en ny i soveværelset.

Jeg skal dog lige overveje det grundigt, da den gamle maskine har været en trofast følgesvend, men omvendt har den over 2½ år på bagen, så den står jo sikkert af på et eller andet tidspunkt.
Gravatar

#20 davenport 15 år siden

Hvor længe kan man egentlig forvente de holder? Altså en alm. comp. holder sku ikke længe før den bliver sløv...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: