Synes bare jeg vil informere til alle jer som ikke allerede ved det, at man kan bytte sin gamle PS3 + 2 spil til den nye PS3 Slim hvor man så giver 399,- i byt hos EB Games/Gamestop... Dog er der nogle titler som man ikke kan give i byt, som de 2 spil man skal.. Kan ikke huske præcis hvilke, men resistance: fall of man, jericho, Fifa 08, PES 08, motorstorm er hvert fald i blandt..
Jeg byttede selv igår, og kom af med flere af mine spil, så fik en ny PS3 Slim for kun 160,- :)
Nu havde den anden jeg havde også holdt i over 2 år, så jeg klager ikke, plus jeg har fået ny garantibevis med til den nye :)
Da jeg var inde at bytte min igår, undrede det mig meget at de ikke engang tjekkede om min gamle PS3 virkede, altså, de satte den ikke til eller noget.. Og det samme skete for min lillebror, hans tjekkede de heller ikke..
#4 - det gjorde de da jeg byttede en. De havde sådan en multi-tester til alle konsoller hvor han tjekkede billede og at den ku æde et spil.
Kan dog ikke finde ud af om jeg gider bytte min egen. Har jo skiftet harddisk til en større og ved der måske kan blive noget bøvl med brugerprofilerne hvis maskinen ikke har samme reg.nr. Så kan man selvfølgelig bare downloade alt forfra, men ved ikke om jeg har fare for at miste nogle ting.
#6 du behøver ikke aflevere i originale kasse.. du skal bare aflevere det hardware som du fik med.. PS3, controller, strømkabel, usb kabel til controller, samt AV kabel..
#1 frankdrebin 15 år siden
Jeg byttede selv igår, og kom af med flere af mine spil, så fik en ny PS3 Slim for kun 160,- :)
Nu havde den anden jeg havde også holdt i over 2 år, så jeg klager ikke, plus jeg har fået ny garantibevis med til den nye :)
#2 McPeter 15 år siden
http://ebgames.dk/pdf/Exclusion_DK.pdf
#3 MoH 15 år siden
Skal helt klart ind og bytte min.
#4 frankdrebin 15 år siden
#5 McPeter 15 år siden
Kan dog ikke finde ud af om jeg gider bytte min egen. Har jo skiftet harddisk til en større og ved der måske kan blive noget bøvl med brugerprofilerne hvis maskinen ikke har samme reg.nr. Så kan man selvfølgelig bare downloade alt forfra, men ved ikke om jeg har fare for at miste nogle ting.
#6 MoH 15 år siden
#7 filmz-Utyske 15 år siden
Hvis du kan huske adgangskoden til dine konti, så er der ikke chance for at miste noget. Jeg har købt en PS3 Slim og beholdt min gamle 60GB-model.
Selv Gran Turismo HD Concept, som man kunne downloade gratis, da jeg lige havde købt min, kunne jeg downloade igen. :)
#8 frankdrebin 15 år siden
#9 McPeter 15 år siden
#10 inflector 15 år siden