Gravatar

#21 filmz-Utyske 15 år siden

#20 -

Svært at sige. En PS2 og PS1 kan jo holde i evigheder, men det er jo oss' maskiner der er meget mere simple end en PS3.

En PS3 har jo blæsere der kan fejle, samt en harddisk og et BD-drev der kan stå af. Står bar én af disse ting af, så er konsollen jo i princippet ikke specielt brugbar.

Ok, man kan overleve uden BD-drev og bare spille spil, hentet fra PSN, men det begrænser jo brugen.

Umiddelbart vil jeg skyde på 3-5 år, optimalt set.

Edit: nå ja, står harddisken af, kan man bare udskifte den, det er ikke så svært.

Og en computer bliver som regel sløv fordi man installerer alt muligt bras på den. En geninstallation af Windows, en seriøs gang defragmentering og så en dåse luft til at fjerne støv plejer at kunne gøre en del.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#22 Åkepool 15 år siden

Hvor meget skal jeg slippe, hvis jeg tropper op med min PS2?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#23 colocho 15 år siden

#22 - En 2500 vil jeg gætte på ;-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#24 Åkepool 15 år siden

Ah Verdammt!!
Gravatar

#25 filmz-Utyske 15 år siden

Ja, de giver nok ikke ret mange penge for en PS2, når de sælger dem til omkring 500 kr. i brugt tilstand. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#26 Åkepool 15 år siden

Ja jeg er desværre aldrig nået videre end til PS2 :(
Gravatar

#27 Bony 15 år siden

Utyske (12) skrev:
.. noget helt andet - er der nogen der har noget indtryk af om man får mere for en 60GB-model, end 40GB- og 80GB-modellerne?

Kan ikke lige se om det er blevet svaret på allerede, men det gør man - hvis man altså vælger den rigtige GameStop. Til information havde jeg først ringet til GameStop i Helsingør og spurgt hvordan og hvorledes. Her fortalte de, at det var samme tilbud for alle konsoller, ligegyldig hvilken model der var tale om. Senere på dagen, læste jeg så på et eller andet forum på nettet, at de eftersigende skulle give mere for 60gb'en, så jeg ringede til GameStop i Hillerød og spurgte dem om det samme. Der fortalte de, at der var stor forskel på prisen og at jeg fik betydeligt mere for min 60 gb. Jeg skulle derfor ikke aflevere de to spil i bytte som normalt og fik den stadig til billigere penge end hos samme butik i Helsingør. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#28 frankdrebin 15 år siden

#27 min lillebror og jeg var nede og bytte hver af vores PS3'er, min var den første model, 60 GB der kan spille PS2 spil, hans var den nyere model der var 80 gb... vi gave begge PS3 plus 2 spil...
Gravatar

#29 Bony 15 år siden

#28 - Tre muligheder.

1. De har snydt dig nede i butikken.
2. Butikken du handlede i har ikke været bevidste om deres egne tilbud. (!?)
3. Ekspedienten har snydt dig og selv scoret avancen.

Lige meget hvad, så er det sgu surt. Jeg ville tage fat i dem.

Jeg forstår det bare ikke, for når de taster maskinen ind i systemet, så dukker prisen op på skærmen. Det er hovedkontoret der styrer priserne.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#30 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg tror at jeg vil give GameStop i City 2 et kald i morgen så, for at høre hvad de har at sige til sagen. :)

Skriv ny kommentar: