Gravatar

#21 chandler75 21 år siden

# 19 :D
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#22 chandler75 21 år siden

# 20 Det burde måske kunne give en smule mere at vælge vilkårlige spørgsmål, da man dermed risikerer at træde ved siden af sine yndlingskategorier. Det ville også gøre det mere attraktivt at "satse" uden for sine sikre kategorier.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#23 filmz-Asta 21 år siden

Hmm....undre mig over et af spørgsmålene i Natur: "Hvilket ord betegner fordøjelseskanalens afslutning hos dyr?"
Svaret skulle tilsyneladende være "gat", men hedder det ikke kun det hos fugle?
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#24 Slettet Bruger [1751772396] 21 år siden

#20: Var faktisk en ok idé....det vil jeg kigge på når jeg får noget tid...

#23: Retter det (men lad være med at skrive spørgsmål/svar herinde ;) ) Men tak alligevel.

Send en PM næste gang, eller en mail på adresserne der står på siden.
Gravatar

#25 filmz-Asta 21 år siden

#24 Sorry...
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#26 cyberzed 21 år siden

Hmmm tror lige jeg kom til at indsende et 6/5 spørgsmål i Computer/IT :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#27 filmz-topmajor 21 år siden

Tak Jeffe. Så kan jeg også komme igang med at quizze
Gravatar

#28 filmz-Munk 21 år siden

#1 Fed quiz...
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#29 bobber 21 år siden

Jeg melder mig ind i kampen med en top-ti placering. Ærgerligt jeg gik lidt ned på et tidspunkt. Fed quiz
Don't Panic
Gravatar

#30 Slettet Bruger [1751772396] 21 år siden

Tak for rosen :D
Jo flere vi er, jo sjovere er det.
Vi har lige rundet 100 brugere og der er næsten 400 spørgsmål p.t.
Vi er også lige rundet 10.000 afgivne svar. Og det er altså bare siden i søndags.

Skriv ny kommentar: