Gravatar

#31 lagoni 21 år siden

#16 - Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde dig på top 10 listen ;)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#32 Herrguth 21 år siden

Jeg synes også lige jeg vil rose quiz-siden. Det er da en rigtig god og sjov idé...
Gravatar

#33 chandler75 21 år siden

# 31 Det går værre og værre. Hvis jeg havde stoppet i går aftes havde jeg med mit daværende pointtal ligget på en 7. plads. Nu er blevet henvist til en 77. plads... (og jeg plejer ellers altid at vinde Trivial Pursuit).

Det er ligesom med gambling: Når man har tabt en række point skal man bare lige have et enkelt spørgsmål til så man kan vinde det tabte tilbage...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#34 Slettet Bruger [1751772396] 21 år siden

#32: Mange tak !

og tak for dine spørgsmål ;)
Gravatar

#35 Zelle 21 år siden

Det virker rigtigt sjov. Har lige tilmeldt mig (tror endda jeg var nr. 100 ;) og det lover skam godt... Keep up the good work!
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#36 Slettet Bruger [1751772396] 21 år siden

Tak!

Chandler: Du har indsendt et litteratur-spørgsmål. Af en eller anden mærkelig årsag har den ikke fået svarene med over, så jeg bliver nødt til at kassere spørgsmålet. Indsend det igen, eller send svarene til [email protected] så retter jeg det.
Gravatar

#37 chandler75 21 år siden

Jeg indsender det igen.

Det kunne være meget cool hvis man - ligesom her på siden - fik at vide hvorfår et spørgsmål er blevet kasseret. Det kunne kunne bare skrives under spørgsmålet.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#38 HeavyClaus 21 år siden

Haaha herre griner quiz... Bliv ved med at indsende spørgsmål :)
Gravatar

#39 chandler75 21 år siden

Hov lagoni, havde du problemer med mine spørgsmål? ;)
Gravatar

#40 Slettet Bruger [1751772396] 21 år siden

chandler75: jeg forstår ikke hvorfor det sker, men jeg får altså ikke dine svar med... :(
Bruger du halvmystiske tegn eller sådan noget? - Jeg mener, nogle som eventuelt kunne gøre koden forkert...

Skriv ny kommentar: