# 31 Det går værre og værre. Hvis jeg havde stoppet i går aftes havde jeg med mit daværende pointtal ligget på en 7. plads. Nu er blevet henvist til en 77. plads... (og jeg plejer ellers altid at vinde Trivial Pursuit).
Det er ligesom med gambling: Når man har tabt en række point skal man bare lige have et enkelt spørgsmål til så man kan vinde det tabte tilbage...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Chandler: Du har indsendt et litteratur-spørgsmål. Af en eller anden mærkelig årsag har den ikke fået svarene med over, så jeg bliver nødt til at kassere spørgsmålet. Indsend det igen, eller send svarene til [email protected] så retter jeg det.
Det kunne være meget cool hvis man - ligesom her på siden - fik at vide hvorfår et spørgsmål er blevet kasseret. Det kunne kunne bare skrives under spørgsmålet.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
chandler75: jeg forstår ikke hvorfor det sker, men jeg får altså ikke dine svar med... :( Bruger du halvmystiske tegn eller sådan noget? - Jeg mener, nogle som eventuelt kunne gøre koden forkert...
#31 lagoni 21 år siden
#32 Herrguth 21 år siden
#33 chandler75 21 år siden
Det er ligesom med gambling: Når man har tabt en række point skal man bare lige have et enkelt spørgsmål til så man kan vinde det tabte tilbage...
#34 Slettet Bruger [1751772396] 21 år siden
og tak for dine spørgsmål ;)
#35 Zelle 21 år siden
#36 Slettet Bruger [1751772396] 21 år siden
Chandler: Du har indsendt et litteratur-spørgsmål. Af en eller anden mærkelig årsag har den ikke fået svarene med over, så jeg bliver nødt til at kassere spørgsmålet. Indsend det igen, eller send svarene til [email protected] så retter jeg det.
#37 chandler75 21 år siden
Det kunne være meget cool hvis man - ligesom her på siden - fik at vide hvorfår et spørgsmål er blevet kasseret. Det kunne kunne bare skrives under spørgsmålet.
#38 HeavyClaus 21 år siden
#39 chandler75 21 år siden
#40 Slettet Bruger [1751772396] 21 år siden
Bruger du halvmystiske tegn eller sådan noget? - Jeg mener, nogle som eventuelt kunne gøre koden forkert...