Kieslowski-udgivelsen bliver formodentligt Veronikas dobbeltliv. Criterion skrev allerede for nogle måneder siden til en fyr på criterionforum.org, at de arbejdede på den.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#41 Uhhhh tak for heads up. Jeg håber bare ikke rygterne taler sandt og det bliver La Double Vie de Veronique. Franske MK2 er allerede kommet med en fantastisk god udgivelse.
#45/46 - Ja, ifølge Criterions forum er det næsten blevet bekræftet af Criterion selv, at det er "La Double Vie de Veronique", der står for skud. Selvom jeg hungrer efter netop den film, og selvom jeg allerede ejer Dekalog, så ser jeg også hellere at de restaurerede sidstnævnte i en god udgave.
Dog florerer der rygter om en stor udgivelse af Fassbinders 15-timers mini-serie "Berlin Alexanderplatz". Jeg krydser fingre og forsøger at holde euforien nede :)
#41 JannikAnd 19 år siden
- Shakespeare-boksen er rykket til 1. august.
- Til efteråret udgiver Criterion film af den polske mesterinstruktør Krzysztof Kieslowski.
Sidste nyhed gør mig kåd..!
#42 filmz-Le Samouraï 19 år siden
#43 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Det kunne ikke være dårligt hvis de også tog sig af Dekalog og Blå, Hvid og Rød eller de mange andre han han lavet :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#44 JannikAnd 19 år siden
#45 filmz-ataris 19 år siden
#46 filmz-Le Samouraï 19 år siden
Personligt ville jeg også helst have Dekalog :-)
#47 JannikAnd 19 år siden
Dog florerer der rygter om en stor udgivelse af Fassbinders 15-timers mini-serie "Berlin Alexanderplatz". Jeg krydser fingre og forsøger at holde euforien nede :)
#48 JannikAnd 19 år siden
- "Sólo con tu pareja", Alfonso Cuarón
- "Hands Over the City", Francesco Rosi
- "Clean, Shaven", Lodge Kerrigan
- "Sweetie", Jane Campion
Kunne være mere sindsoprivende...
#49 filmz-Bruce 19 år siden
#50 JannikAnd 19 år siden