Jeg har hørt ret meget godt om både "Clean, Shaven" og "Hands Over the City", og især den sidste er jeg temmelig sikker på at købe. Men ja, ellers gør det ikke noget oven på de mange dvd'er, der skal købes i september. Og der er jo også Rohmer-boksen i næste måned.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#52 Puha ja og min bil er lige blevet betalt, 15K :( Og så er denne måned heller ikke billig med en masse lækre bokssæt. Tough Guys Collection og Bogart/Bacall boksen på vej, må vente lidt med Noir vol 3'eren :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Så kom "Pandora's Box" endeligt. Det er også kun små 8 (!) år siden, at de annoncerede den i det første katalog :-)
Spændende titler. Jeg venter dog til at læse de første anmeldelser. Har ikke haft råd til Rohmer-boksen i denne måned, så jeg har en del efterslæb, der skal købes først. Ak ja, det er hårdt at være geeek med samlergen ;-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#51 filmz-Le Samouraï 19 år siden
#52 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#53 filmz-Bruce 19 år siden
#54 JannikAnd 19 år siden
#55 filmz-Bruce 19 år siden
#56 Tylerdurden 19 år siden
#57 nakalay 19 år siden
#58 Tylerdurden 19 år siden
#59 JannikAnd 19 år siden
"The Fallen Idol" (1948), Carol Reed
"The Double Life of Veronique" (1991), Krzysztof Kieslowski
"Pandora's Box" (1929), G. W. Pabst
Fandme tre lækre title, især Double Life skal hjem på udgivelsesdato.
#60 filmz-Le Samouraï 19 år siden
Spændende titler. Jeg venter dog til at læse de første anmeldelser. Har ikke haft råd til Rohmer-boksen i denne måned, så jeg har en del efterslæb, der skal købes først. Ak ja, det er hårdt at være geeek med samlergen ;-)