Gravatar

#51 filmz-Le Samouraï 19 år siden

Jeg har hørt ret meget godt om både "Clean, Shaven" og "Hands Over the City", og især den sidste er jeg temmelig sikker på at købe. Men ja, ellers gør det ikke noget oven på de mange dvd'er, der skal købes i september. Og der er jo også Rohmer-boksen i næste måned.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#52 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 51 Den ser jeg frem til :) ... så både august og september bliver dyr !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#53 filmz-Bruce 19 år siden

#52 Puha ja og min bil er lige blevet betalt, 15K :( Og så er denne måned heller ikke billig med en masse lækre bokssæt. Tough Guys Collection og Bogart/Bacall boksen på vej, må vente lidt med Noir vol 3'eren :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#54 JannikAnd 19 år siden

For ikke at tale om den "lettere" underholdning: Carnivàle 2 og Rome. Og Rohmer box-settet skal naturligvis også i hus...
Gravatar

#55 filmz-Bruce 19 år siden

#54 Ja den skal hjem, men jeg venter nok lidt med HBO'erne. De er allerede annonceret i HD, så jeg vil lige se tiden an.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#56 Tylerdurden 19 år siden

#3 Fedt! Jeg har lige købt den gamle! PIS! :-(
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#57 nakalay 19 år siden

#56 Så kan du jo nøjes med at købe single-disc-udgaven, hvis du bestemmer dig for at opdatere. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#58 Tylerdurden 19 år siden

#57 Good thinking. I like where your heads at!
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#59 JannikAnd 19 år siden

Novembers katalog annonceret:

"The Fallen Idol" (1948), Carol Reed
"The Double Life of Veronique" (1991), Krzysztof Kieslowski
"Pandora's Box" (1929), G. W. Pabst

Fandme tre lækre title, især Double Life skal hjem på udgivelsesdato.
Gravatar

#60 filmz-Le Samouraï 19 år siden

Så kom "Pandora's Box" endeligt. Det er også kun små 8 (!) år siden, at de annoncerede den i det første katalog :-)

Spændende titler. Jeg venter dog til at læse de første anmeldelser. Har ikke haft råd til Rohmer-boksen i denne måned, så jeg har en del efterslæb, der skal købes først. Ak ja, det er hårdt at være geeek med samlergen ;-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

Skriv ny kommentar: