Gravatar

#1 elwood 17 år siden

Jeg har fået set Clerks, Dogma, Jay and Silent Bob Strikes back, og jeg er så småt ved at se på at anskaffe mig flere Kevin Smith film.

Men et lille spørgsmål, i scenen fra Jay And Silent Bob strikes back, hvor Brodie står og fortæller Jay and Silent Bob, om at de er blevet snydt for en masse penge.

Kommer der en replik hvor Brodie siger and on that note we cue the music (tror jeg der siges) herefter går de hel amok, med at ja jeg ved ikke hva dælen man skal sige det er, men Jason Lee ter sig hvertfald som en tosse hehe.

Er det bare en typisk random Kevin Smith scene, eller henviser den til noget specielt fra hans viewasked univers ?

Kan bare ik få den scene ud af hovedet 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 DarkLight 17 år siden

Den henviser ikke til noget specielt. Selvom alle hans film har en del henvisning til alle andre :) Blandt andet mener jeg at Mallrats sker dagen før Clerks. Eller omvendt :)

Og velkommen til klubben :) Når du har set alle filmene, så køb 'Evening With...' De er guld værd!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 El vez 17 år siden

Og glem ikke SModcasts!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#4 elwood 17 år siden

#2 takker

Hehe nu kan jeg være lidt mere rolig 8-)

Ben Affleck: You're like a child. What've I been telling you? You gotta do the safe picture. Then you can do the art picture. But then sometimes you gotta do the payback picture because your friend says you owe him... pause, hvorefter Ben og Matt begge kigger i kameraret

Prizeless, hentydning til Kevin Smith som jo fremviste Good Will Hunting for Miramax.

Og scenen med Gus Van Sant der bare sidder og tæller penge, og ikke vil forstyrres.

Nå men jeg vil til og gå på jagt efter Mallrats så.

Ja SModcasts, må jeg også lige ha tjekket ud.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 Guts 17 år siden

Og det kan kun gå for langsomt med at tjekke SModCast.
Og du har omkring 52 timer super underholdning tilgode.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#6 DarkLight 17 år siden

#5, pånær den med datteren. Den gad jeg simpelthen ikke høre igennem.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 Guts 17 år siden

Hun stoppede med at snakke efter 10 min. Efter det tager Mosier over. Så den kan du roligt høre.
Gravatar

#8 DarkLight 17 år siden

#7, tak for det :) Den skal høres så.

Hvad gør I forresten? Bruger I itunes eller via quickstop, hvor de skulle komme hurtigere op?
Gravatar

#9 filmz-Kadann 17 år siden

#8 -

Jeg napper dem bare via iTunes, så er de også i fin orden.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#10 Guts 17 år siden

Jeg tager dem via QuickStop, fordi de lavede det på et tidspunkt om, så de var 1 uge bagud på iTunes. Men det kan tænkes at de har lavet det om siden.

Skriv ny kommentar: