Beklager hvis vores forum logo har generet jer. Det var naturligvis ikke vores hensigt. Vi er godt klar over, at vi ikke er Danmarks største film forum - sitet er stadigvæk under konstruktion. Det var et logo designeren kreerede, og er ikke blevet ændret siden.
Det var heller ikke vores hensigt at spamme filmz.dk. Alt respekt til dette forum. Vi prøver bare at nå ud over kanterne med vores forum.
Vi har valgt at smide tid og penge i Filmfora.com af en årsag - for at glæde andre. Ikke for at være trælse, for at spamme eller for at irritere med vores logo.. :-)
Vi håber fortsat, at I vil bruge fem minutter på at hoppe ind og tjekke det ud.
Vi glemte også at nævne, at det hos Filmfora.com ikke kun omhandler film. Det handler lige så meget om filmteknik, kameraer, lyd, lys, filmbranchen, etc..
På den måde skiller vores forum sig ud fra bl.a. filmz.dk. :-)
Vi glemte også at nævne, at det hos Filmfora.com ikke kun omhandler film. Det handler lige så meget om filmteknik, kameraer, lyd, lys, filmbranchen, etc..
Mvh.
Mads Dyhrberg Filmfora, site admin
Dette er hvad mit hoved fyldes med når jeg læser det.
?
Filmz.dk brugerne snakker da også om disse emner herinde, så kan ikke se hvor den skiller sig ud henne. mhs til det.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Sarkasmen sat til side, så skal det nok blive muligt at presse lidt tid ind til at besøge jeres side, forestiller jeg mig. Også fra de andres side af. De driller bare. Håber jeg. :)
Nu sker det faktisk jævnligt at folk reklamere for diverse filmsider herinde uden at det virker til at være et problem.
Problemet med jeres side, er vel at det ser ud til der ikke rigtig er noget aktivitet. Når der ikke er noget aktivitet, så gider folk ikke bruge det og når folk ikke bruger det, er det ikke noget aktivitet.
Kan heller ikke rigtig finde ud af hvad jeres fokus er. Personligt mangler jeg et fora på dansk, hvor der er fokus på andet end mainstream, men ved ikke om der overhovedet er efterspørgsel nok efter den slags herhjemme.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Mvh.
Mads Dyhrberg Filmfora, site admin
Igen er dette spam, for i på en måde siger I at jeres side er bedre end vores, også jeg kan ikke se at i laver mere end vores, der er jo ingen aktivitet så i kan ikke sige at jeres side "handler" om noget. Også så er filmz.dk alt det dér du nævnte og mere til. Jeg vil tjekke siden ud hvis, i laver noget!
Kisbye (26) skrev:
Nu sker det faktisk jævnligt at folk reklamere for diverse filmsider herinde uden at det virker til at være et problem.
McPeter (tror jeg nok han hedder) lavet jo hjemmesiden "FilmNyt.dk" som har ret gode anmeldelser (personligt bedre end på filmz), forskellen er at McPeter lavede et par Anmeldelser før han viste os siden, der dog ikke noget fora i filmnyt.dk og også er den ret mainstream så derfor holder jeg mig her som jeg har gjort i et par år nu. Også ligner Filmfora.com meget som mange andre sider, gør dem til meget mainstream. Også har den ikke noget design. Der er jo forskel på at være medlem samme dag, som han postet indlægget som lyder: "Hej tjek lige denne side, den måske bedre end denne her side i er på lige nu" og at være en lang tids bruger og skrive: "Hej jeg har har brugt meget tid på denne og fortæller min film anmeldelser og håber i vil kigge forbi :-)"... Pyt med det spam er ligesom troll's, man skal bare ignorere dem.
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
#21 Madsaiie 11 år siden
Beklager hvis vores forum logo har generet jer. Det var naturligvis ikke vores hensigt.
Vi er godt klar over, at vi ikke er Danmarks største film forum - sitet er stadigvæk under konstruktion. Det var et logo designeren kreerede, og er ikke blevet ændret siden.
Det var heller ikke vores hensigt at spamme filmz.dk. Alt respekt til dette forum. Vi prøver bare at nå ud over kanterne med vores forum.
Vi har valgt at smide tid og penge i Filmfora.com af en årsag - for at glæde andre. Ikke for at være trælse, for at spamme eller for at irritere med vores logo.. :-)
Vi håber fortsat, at I vil bruge fem minutter på at hoppe ind og tjekke det ud.
Det vil gøre os glade.
Mvh.
Mads Dyhrberg
Filmfora, Site Admin
#22 Madsaiie 11 år siden
Mvh.
Mads Dyhrberg
Filmfora, site admin
#23 MOVIE1000 11 år siden
Dette er hvad mit hoved fyldes med når jeg læser det.
?
Filmz.dk brugerne snakker da også om disse emner herinde, så kan ikke se hvor den skiller sig ud henne. mhs til det.
#24 HelmerJ 11 år siden
De brugte den anden skabelon i wordpress
#25 the_paki_don 11 år siden
Sarkasmen sat til side, så skal det nok blive muligt at presse lidt tid ind til at besøge jeres side, forestiller jeg mig. Også fra de andres side af. De driller bare. Håber jeg. :)
#26 Kisbye 11 år siden
Problemet med jeres side, er vel at det ser ud til der ikke rigtig er noget aktivitet. Når der ikke er noget aktivitet, så gider folk ikke bruge det og når folk ikke bruger det, er det ikke noget aktivitet.
Kan heller ikke rigtig finde ud af hvad jeres fokus er.
Personligt mangler jeg et fora på dansk, hvor der er fokus på andet end mainstream, men ved ikke om der overhovedet er efterspørgsel nok efter den slags herhjemme.
#27 Bandalia 11 år siden
McPeter (tror jeg nok han hedder) lavet jo hjemmesiden "FilmNyt.dk" som har ret gode anmeldelser (personligt bedre end på filmz), forskellen er at McPeter lavede et par Anmeldelser før han viste os siden, der dog ikke noget fora i filmnyt.dk og også er den ret mainstream så derfor holder jeg mig her som jeg har gjort i et par år nu. Også ligner Filmfora.com meget som mange andre sider, gør dem til meget mainstream. Også har den ikke noget design. Der er jo forskel på at være medlem samme dag, som han postet indlægget som lyder: "Hej tjek lige denne side, den måske bedre end denne her side i er på lige nu" og at være en lang tids bruger og skrive: "Hej jeg har har brugt meget tid på denne og fortæller min film anmeldelser og håber i vil kigge forbi :-)"... Pyt med det spam er ligesom troll's, man skal bare ignorere dem.
#28 Lord Beef Jerky 11 år siden
#29 Bandalia 11 år siden
#30 Lord Beef Jerky 11 år siden
Intet overhovedet - men nu ved vi, at du er Yellow-TV.