Vi mener bestemt ikke, at vi er bedre end andre forums. Vi har heller ikke i sinde, at skulle konkurrere med andre forums. Vi søgte efter danske film foraer, men fik ikke held med vores søgning - vi ledte efter noget mere konkret. Derfor valgte vi at oprette Filmfora.com.
Det er helt forståeligt, at man ikke ønsker at oprette sig som bruger, når der ingen brugere er. Vores mål er at få en masse danske filmentusiaster ind på vores site. Ikke kun for dem der kan lide film, men også teknikeksperterne og de øvede filmfotografer eksempelvis. Og naturligvis omvendt.
Vi håber stadigvæk, at I vil hoppe et smut ind forbi sitet - og måske give det en chance. :-)
Faldt I tilfældigvis over mit site wideshot.dk i jeres søgning? Det var i sin tid et forsøg på at lave et forum for folk med interesse for filmproduktion. Gik ikke så forbandet godt desværre :(
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Vi håber stadigvæk, at I vil hoppe et smut ind forbi sitet - og måske give det en chance. :-)
Men hvad kan jeres hjemmeside, som filmz.dk ikke kan, om jeg må spørge? Jeg kan selvfølgelig bare klappe i, når jeg trives så godt her, men siden I nu kommer med en klar og tydelig intention om at "stjæle brugere" ;) så kunne det da være fint, hvis I gjorde lidt for at sælge produktet ved faktisk at argumentere for, hvorfor folk skal flytte over til jer. Hvad får vi?
Madsaiie (22) skrev:
Vi glemte også at nævne, at det hos Filmfora.com ikke kun omhandler film. Det handler lige så meget om filmteknik, kameraer, lyd, lys, filmbranchen, etc..
På den måde skiller vores forum sig ud fra bl.a. filmz.dk. :-)
[sarkasme]Ja, for de emner bliver jo altid lukket og slukket af en moderator, når nogen forsøger at tage dem op her...[/sarkasme] ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
#31 gi-jones 11 år siden
#32 Bandalia 11 år siden
#33 Lord Beef Jerky 11 år siden
En idiot.
#34 Bandalia 11 år siden
#35 Highland Park 11 år siden
#36 Bandalia 11 år siden
#37 Madsaiie 11 år siden
Det er helt forståeligt, at man ikke ønsker at oprette sig som bruger, når der ingen brugere er. Vores mål er at få en masse danske filmentusiaster ind på vores site. Ikke kun for dem der kan lide film, men også teknikeksperterne og de øvede filmfotografer eksempelvis. Og naturligvis omvendt.
Alt det bedste
Mads Dyhrberg
Filmfora.com
#38 gi-jones 11 år siden
#39 Madsaiie 11 år siden
#40 Riqon 11 år siden
Men hvad kan jeres hjemmeside, som filmz.dk ikke kan, om jeg må spørge? Jeg kan selvfølgelig bare klappe i, når jeg trives så godt her, men siden I nu kommer med en klar og tydelig intention om at "stjæle brugere" ;) så kunne det da være fint, hvis I gjorde lidt for at sælge produktet ved faktisk at argumentere for, hvorfor folk skal flytte over til jer. Hvad får vi?
[sarkasme]Ja, for de emner bliver jo altid lukket og slukket af en moderator, når nogen forsøger at tage dem op her...[/sarkasme] ;)