Velkommen til Filmz.dk - Danmarks bedste filmforum.
Rettelse: Verdens bedste filmforum :-)
PS: Spammers er ikke tilladt! Der er ingen chance at i vil nogensinde konkurrer med Filmz!
I [Filmfora] kalder jer selv Danmarks største filmforum, og i har en lille box, der siger "Who Is Online?", hvor der står: "Der er 5 brugere online :: 0 tilmeldte, 0 skjulte og 5 gæster (baseret på de seneste 5 minutters aktivitet) Flest brugere online var 14, ons aug 28, 2013 8:23 am" Hvordan fanden kan jeres side være danmarks største!?! Wannabe er det eneste jeg har at sige til spammers...
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
#8. Ja, men man overdriver ikke ved at kalde sig selv "Damarks største filmforum", da der er Kino.dk og Filmz.dk som er klart større. Også svarer hans kommentar til mange andre folk der kommenterer på andre folks videoer om at de vil have andre til at se deres kanal på youtube, det er jo spam og en dårlig (såvel som irreterende) måde at reklamere for ens egen side. :-)
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
#1 Madsaiie 11 år siden
Vi har netop launchet et nyt filmforum for alle danskere med interesse for film.
Vi håber meget at I vil hoppe en tur forbi sitet til en rask diskussion!
http://www.filmfora.com
Mvh. Mads Dyhrberg
Filmfora
#2 gi-jones 11 år siden
#3 The Insider 11 år siden
#4 MOVIE1000 11 år siden
hmm lyder da som et sted, jeg må undersøge. undrer mig dog over, hvorfor siden ikke hedder BNz.dk
#5 Riqon 11 år siden
#6 Tommy Kristensen 11 år siden
Men held og lykke med det, tror dog jeg bliver hængende her.
#7 Bandalia 11 år siden
PS: Spammers er ikke tilladt! Der er ingen chance at i vil nogensinde konkurrer med Filmz!
I [Filmfora] kalder jer selv Danmarks største filmforum, og i har en lille box, der siger "Who Is Online?", hvor der står: "Der er 5 brugere online :: 0 tilmeldte, 0 skjulte og 5 gæster (baseret på de seneste 5 minutters aktivitet)
Flest brugere online var 14, ons aug 28, 2013 8:23 am"
Hvordan fanden kan jeres side være danmarks største!?! Wannabe er det eneste jeg har at sige til spammers...
#8 the_paki_don 11 år siden
Forestil dig, at de skrev at de var Danmarks Mindste Filmforum. Det lyder ikke nær så godt som det skiltede, vel?
Vi ønsker jer held og lykke! Måske jeg kigger forbi. Stener alligevel for det meste foran en computer. :)
#9 Bandalia 11 år siden
#10 BN 11 år siden
Forklaring udbedes.
Synes du, jeg skriver for meget her? Eller er det bare det sædvanlige med trådene, hvor vi sommetider kommer på langfart, sådan rent emnemæssigt?