niels frid: ingen anden filmanmelder hader jeg mere, siden han havde sit egeet tv-program (frids film på tv3), og hvor han sagde "det vigtigste i hollywood er at have en god røv" - og når man ser frid, så ved man at han ikke ved hvad han snakker om. Den mand er en medieluder, der altid udtaler sig om film uden at vide meget om emnet, eller filmen. Samtidig hader jeg når han udtaler ting på sin egen måde, sådan blev Shrek til "Skræaek" i hans mund, og Jedi blev til "Jiedy".... Og så videre og så videre...... mest bunder det i et barnligt had til manden.
Sjovt. Jeg hørte det og tænkte; Det første jeg gør når jeg kommer på arbejde er at smutte ind på filmz og svine den idiot til.
#1: Min personlige favorit er også det om Ang Lee, men jeg synes nu også at det var underholdende, at tossen konsekvent omtalte Narnia som en tegnefilm og gentagende gange sagde at King Kong var årets største flop.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 filmz-Dennis 19 år siden
Jeg citerer:(da han skulle kommentere Brokeback)
"Ang Lee som er kendt for store film som Mission Impossible II"
Da han skulle kommentere Witherspoons Oscar, "jamen hun er bare så lækker"..........
Hvad sker der? Han er kultur redaktør i DR??????
#2 Spanner 19 år siden
Man kan høre morgenens program i Netradio på www.dr.dk/p3
Delen med Frid ligger lidt før midten af programmet
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 filmz-æsop 19 år siden
Den mand er en medieluder, der altid udtaler sig om film uden at vide meget om emnet, eller filmen.
Samtidig hader jeg når han udtaler ting på sin egen måde, sådan blev Shrek til "Skræaek" i hans mund, og Jedi blev til "Jiedy"....
Og så videre og så videre...... mest bunder det i et barnligt had til manden.
Darth Vader
#4 gi-jones 19 år siden
#1: Min personlige favorit er også det om Ang Lee, men jeg synes nu også at det var underholdende, at tossen konsekvent omtalte Narnia som en tegnefilm og gentagende gange sagde at King Kong var årets største flop.
#5 gi-jones 19 år siden
#6 Skum 19 år siden
LOL! Det er go' stil... narhat...
#7 filmz-Kadann 19 år siden
Nå ja, folk fra østen ligner jo hinanden en del. ;) Men jo, Frid er fanme en pinlighed ud over alle grænser.
#8 inflector 19 år siden
#9 Spanner 19 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#10 filmz-JuuL 19 år siden