Gravatar

#1 Antlion 13 år siden

http://www.dvdbeaver.com/film/reviews/mirror.htm

Udgivelsen er blevet udsat... men WTF?
Gravatar

#2 JannikAnd 13 år siden

Det største WTF ligger da i, at man ikke har opgraderet til BD!
Gravatar

#3 Bruce 13 år siden

Hmmm og det nye transfer ser ud til at have fået påført lidt DNR, da der mangler detaljer især ifht. Lizard udgivelsen. Lover ikke for godt.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#4 Antlion 13 år siden

Mit "WTF" var nu primært tilegnet farveforskellene. Fra sepia til sort-hvid, lyserød himmel og stærk formørkelse af Ginevra de' Benci.
Gravatar

#5 Bruce 13 år siden

Ja farvenøglen er ihvertfald væsentlig forskellig fra tidligere udgaver. Nogle af jer, som kender navnet på Da Vinci maleret? Det ser jo også helt anderledes ud. Kunne være sjovt at finde ud af, hvordan det billede egentlig ser ud.
Gravatar

#6 Antlion 13 år siden

"http://www.moviemail-online.co.uk" skrev:
Ivan's Childhood, Andrei Rublev, Solaris, The Mirror and Stalker have been digitally restored.

Kan man dermed konkludere, at der ikke haves optimale transfers af eksilfilmene, hvorfor vi må forvente endnu en skod-udgivelse fra Kino, når de udgiver "Offret" på BD?
Gravatar

#7 Antlion 13 år siden

Bruce (5) skrev:
Nogle af jer, som kender navnet på Da Vinci maleret?

Fik du ikke det sidste af mit indlæg med? :)

Men ja, den lyserøde himmel og Ginevra de' Benci ser mærkelige ud i dette nye transfer af "Spejlet", men kan det virkelig tænkes, at Georgij Rerberg optog sort-hvid scenerne i faktisk sort-hvid? Umiddelbart har jeg ingen kilder, hvori Tarkovskij eller Rerberg beskriver dette.
Gravatar

#8 Bruce 13 år siden

Aaah ja ... Ginevra de' Benci :) Hun er ihvertfald noget mørkere end alle de billeder man ellers kan finde.

#6 Jeg tvivler på, at der er gode versioner af det transfer, sådan som alle udgaverne ser ud. Men man har lov at håbe. Solaris skulle jo heldigvis se fin ud og Andrei Rublev ser også flot ud.
Gravatar

#9 Antlion 13 år siden

Det sørgeligt. "Offret" værende mit favoritfilm, ser jeg naturligvis stadigvæk uendeligt meget frem til BD-udgivelsen, men jeg frygter også det værste.

Har du ikke set "Andrei Rublev" og "Solaris" endnu?
Gravatar

#10 Bruce 13 år siden

#9 Nada endnu. Har Solaris og min projektor kommer imorgen, så måske her i weekenden. Jeg har set et klip af den russiske udgave af AR på BD og det ser ret imponerende ud.

Skriv ny kommentar: