Skulle ha haft Butch Cassidy And The Sundance Kid i den forgangne uge med det ser ud til at Axelmusic har kludret lidt i det men den skulle være på vej ellers er der jo Magnificent seven som er under vejs. Overstående kan for øvrigt anbefales til cowboyder wannabe's landet over.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#1 - Apt Pupil? Synes jeg har hørt det navn før, men aldrig set den - gider du skrive et par ord om den uden at afsløre for meget om plottet? :-) thanx...
handler om en drengs facination af jøde udryddelsen under 2 verdenskrig, han finder så ud af at der gemmer sig en gammel nazi dude i hans nabolag og tvinger ham til at fortælle om hans oplevelser osv.. en god stærk film, tag og se den :>
apropos overskriften, så fandt jeg min O Brother Where art thou dvd i en gammel taske idag... den har godtnok været væk længe, og havde for længst opgivet den :D
#1 chronaden 21 år siden
cdwow:
The Butterfly Effeckt
Brazil (Criterion)
The Lost Boys (2Disc SE)
Ghostbusters 1
Ghostbusters 2
Battlefield Vietnam :)
axelmusic:
X-Men 1.5
X-Men 2
Trading Places
DVDsoon:
Highlander: The Immortal Edition
Apt Pupil
EzyDVD:
Chronos: Special Collector's Edition (DTS)
#2 El vez 21 år siden
#3 Slettet Bruger [3714909334] 21 år siden
#4 HelmerJ 21 år siden
#5 McPeter 21 år siden
#6 chronaden 21 år siden
handler om en drengs facination af jøde udryddelsen under 2 verdenskrig, han finder så ud af at der gemmer sig en gammel nazi dude i hans nabolag og tvinger ham til at fortælle om hans oplevelser osv.. en god stærk film, tag og se den :>
SPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILER
#7 Kalle Ferm 21 år siden
#8 filmz-arf 21 år siden
#9 filmz-thomas _h 21 år siden
#10 puffin 21 år siden
Håber Battle Royale ligger til mig når jeg kommer hjem.