Gravatar

#1 davenport 16 år siden

Tråd til kommentare og observationer ifm. indsættelsen om få timer.
Han kommer efter min mening til at gøre et bedre indtryk, end Bush gjorde i sin tid. Jeg glemmer aldrig ham med skiltet "Lord Help Us!" - Der er iøvrigt en glimrende optagelse af det på Farenheit 9/11, men det ved de fleste her jo nok.

Man kan bare godt bekymre sig over de attentatforsøg der næsten helt sikkert vil komme hen af vejen. Der er mange ekstremister i US, der bestemt ikke har lyst til at se en sort præsident ved magten.

For mit eget vedkommende, er jeg utrolig glad for at dette er sket, og jeg håber virkelig på at dette er skridtet der kan forandre verden til det bedre.

Det bliver også spændende at se om han kommer til at sidde i 2 perioder.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Skeloboy 16 år siden

Det kan kun være bedre en Bush, men jeg synes folk er meget overgearet. Det lyder som om, at nu bliver hele verden et fantastisk og bedre sted. Den tror jeg ikke helt på. Den bliver måske bare mindre dårlig, men der kommer til at tage lidt tid.

Og hvad menes der egentlig med en bedre verden? Er det mindre sult, mindre krig, bedre klima?

Når disse tvivlsspørgsmål lige er stillet, så er jeg(selvfølgelig) også superglad for det blev Obama(selvom McCain også havde været en gevinst ift. Bush), men jeg har bare en grundlæggende mistro til amerikansk udenrigsspolitik(også indenrigspolitik, men det ved jeg ikke helt så meget om)...
Gravatar

#3 elwood 16 år siden

men jeg synes folk er meget overgearet. Det lyder som om, at nu bliver hele verden et fantastisk og bedre sted. Den tror jeg ikke helt på. Den bliver måske bare mindre dårlig, men der kommer til at tage lidt tid.

Når Obama slår en prut, dufter det af blomster...

Var det sådan noget overgearet-hed du mente Skeloboy 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 filmz-gofferoffer 16 år siden

Enig. Folk har sat deres forventninger for højt op. Der skal næsten et mirakel til for, at Obama kan leve op til dem. Men nu er mirakel vel også Obamas mellemnavn, så det skal nok gå.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#5 mr gaijin 16 år siden

#4 Nej, Hussein er Obamas mellemnavn. Men det er et mirakel, at en mand med det mellemnavn vinder præsidentsposten i en tid med gigantisk uro i Mellemøsten.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#6 Spanner 16 år siden

Han var så ikke voldsomt god til at gentage eden.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#7 Skeloboy 16 år siden

#6 - det ville være sådan noget de går op i over there:)

Men nu da han har holdt hele talen, så lød meget af det jo godt, men noget var bare den gamle retorik fra USA som hele verdens leder og beskytter. Men alt det med klima, forskellighed, og meget andet er ting, som Bush aldrig kunne finde på at sige...
Gravatar

#8 mr gaijin 16 år siden

Det er klart. Eden blev læst forkert op, ifølge CNN.

Forresten, Dick Cheney har endelig afsløret sig selv som Dr. Strangelove. Han mangler bare lige at heile lidt, så er den hjemme.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#9 chandler75 16 år siden

Ja, det var ikke Obama, men Chief Justice John Roberts (iøvrigt nok den mest konservative Chief Justice - selvfølgelig valgt af Bush), som klokkede i det.

Han sagde: that I will execute the office of President of the United States faithfully...

Det skal være: that I will faithfully execute the office of President of the United States

Jeg kan godt forstå, at Obama blev forvirret...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#10 DarkLight 16 år siden

Der blev suftsusme smurt tykt på i den tale. Det var grænsende til et sådant niveau, at han var tæt på at fremstå som komplet utroværdig.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: