Limfjordsportere... i massevis. Absolut en af de mest smagsnuancerede øl fra Danmark!
Den og Ølfabrikkens porter er klart de to bedste øl til prisen imho. Selvom det godt nok er længe siden jeg har set sidstnævnte nogen steder.Wibroes Imperial stout er heller ikke at fornægte til en billig penge :)
Jeg fik mig et dejligt glas Chimay Brune i går aftes. Nogen gange bliver man jo så fortabt i det nye og det spændende at man helt glemmer klassikerne :)
Og Midtfyns er et ganske glimrende bryggeri ja. Både deres Ale, IIPA og Imperial Stout er alle ganske hæderlige bryg.
#161 jessup 13 år siden
http://www.bycopenhagen.dk/os/
#162 OxxY 13 år siden
#163 jessup 13 år siden
#164 Antlion 13 år siden
#165 chronaden 13 år siden
#166 OxxY 13 år siden
Den og Ølfabrikkens porter er klart de to bedste øl til prisen imho. Selvom det godt nok er længe siden jeg har set sidstnævnte nogen steder.Wibroes Imperial stout er heller ikke at fornægte til en billig penge :)
#167 Skeloboy 13 år siden
Midtfyns Bryghus har lavet en Trippel Chili, og den er helt sikkert værd at smage
#168 jessup 13 år siden
Fik en 1000 IBU Light her til aften - den er eddermanme bitter - minimal sødme. Et ekstremt men udemærket glas øl
Jeg har smagt den og husker den som fin skal helt sikkert gensmages - godt bryggeri.
#169 Skeloboy 13 år siden
Har ikke meget forstand på øl.
Dog kan jeg sige, at hvis I kommer forbi Odense, så er der et fantastisk værtshus, Christian Firtal. De har nogle faste øl, men ellers skifter de af og til.
Der er også Carlsens Kvarter, som har et kæmpe udvalg af flaske øl, men C4 er et meget hyggeligere sted.
#170 OxxY 13 år siden
Og Midtfyns er et ganske glimrende bryggeri ja. Både deres Ale, IIPA og Imperial Stout er alle ganske hæderlige bryg.