De seneste øl jeg har haft meget gode erfaringer med er fra bryggeriet Brew Dog. Især Devine Rebel. Tror det var Bashah som i sin tid fik mig interesseret i mærket.
Det er fantastisk sådan at have god øl liggende. Jeg er desværre alt for dårlig til at drikke... plejer at have min øl og vin liggende længe før jeg får gjort noget ved sagerne. Tror dog jeg har fået taget mig sammen til at smage hardcore'en og husker den som en dejlig øl. Men jeg må vist hellere punke den også.
Følgende videos drik fra BrewDog lyder også ret hardcore. Anmelderen virker lidt forudindtaget, men fin beskrivelse:
Efter lidt indisk mad på en restuarant hvor der ikke blev serveret øl, hvade vi sat næsen op efter et par gode øl på Mikkeler men der var igen proppet og vi tog til Ørsted i stedet.
Jeg fik:
Green IPa fra Mikkeler 2Xipa fra Southern Tier En combo øl mellem brewdog og mikkeler som jeg har glemt navnet på-ipa Gret devide double IPA
Havde planlagt en stout men havde fået "nok"
Kun den første havde jeg ikke smagt så det er alle kendinge som kan anbefales, dog huskede jeg Southern tier øllen som bedre.
Jeg er ikke den store whisky drikker (mere) får en Lagavulin fra tid til anden og meget sjældent en "ude" - det smager mig ikke udpræget mere og hvis man skal have sig en spænende whsiky skal man oftest til et deideret whisky sted.
Men aligevel var til smagning forleden dag endda med det lidt kedelige hovedtema Laphroaig - standard 10 åren smager mig overhovedet ikke. Dog gjorde et hurtig view over listen der skulle smages at det var mig nærmest ukendt og det kombineret med venners lag g det andet tema Campletown gjorde udfaldet.
Dette var listen og især hvor god ung whisky kan være over beviste mig om at jeg intet aner om whisky:
Kilkerran v.i.p Campbeltown
Hazelburn Helt ny aftapning Campbeltown
Springbank Rum wood Campletown
Glen Scotia Vintage 1974 Rum barrel Campbeltown
Laphroaig Lp1- Elements of Islay Islay
Laphroaig Chateau Margaux 10 år Islay
Laphroaig Vintage 1999 Islay
Laphroaig 18 år Islay
De var alle (overraskende) gode men Springbanken og Laphroaig Vintage 1999 blæste mig væk. Den 18 årige Laphroaig er lettere kostbar men satnme også god.
#11 Muldgraver 14 år siden
#12 jessup 14 år siden
#13 Muldgraver 14 år siden
Følgende videos drik fra BrewDog lyder også ret hardcore. Anmelderen virker lidt forudindtaget, men fin beskrivelse:
#14 jessup 14 år siden
Jeg fik:
Green IPa fra Mikkeler
2Xipa fra Southern Tier
En combo øl mellem brewdog og mikkeler som jeg har glemt navnet på-ipa
Gret devide double IPA
Havde planlagt en stout men havde fået "nok"
Kun den første havde jeg ikke smagt så det er alle kendinge som kan anbefales, dog huskede jeg Southern tier øllen som bedre.
#15 JannikAnd 14 år siden
#16 jessup 14 år siden
#17 JannikAnd 14 år siden
#18 jessup 14 år siden
Jeg er ikke den store whisky drikker (mere) får en Lagavulin fra tid til anden og meget sjældent en "ude" - det smager mig ikke udpræget mere og hvis man skal have sig en spænende whsiky skal man oftest til et deideret whisky sted.
Men aligevel var til smagning forleden dag endda med det lidt kedelige hovedtema Laphroaig - standard 10 åren smager mig overhovedet ikke. Dog gjorde et hurtig view over listen der skulle smages at det var mig nærmest ukendt og det kombineret med venners lag g det andet tema Campletown gjorde udfaldet.
Dette var listen og især hvor god ung whisky kan være over beviste mig om at jeg intet aner om whisky:
Kilkerran v.i.p
Campbeltown
Hazelburn
Helt ny aftapning
Campbeltown
Springbank
Rum wood
Campletown
Glen Scotia
Vintage 1974
Rum barrel
Campbeltown
Laphroaig
Lp1- Elements of Islay
Islay
Laphroaig
Chateau Margaux
10 år
Islay
Laphroaig
Vintage 1999
Islay
Laphroaig
18 år
Islay
De var alle (overraskende) gode men Springbanken og Laphroaig Vintage 1999 blæste mig væk. Den 18 årige Laphroaig er lettere kostbar men satnme også god.
#19 jessup 13 år siden
http://www.ratebeer.com/beer/brewdog-punk-ipa/7242...
#20 chronaden 13 år siden