Oooh en øltråd, og så var jeg ikke engang klar over det. Det er da for ringe :P
Det eneste problem ved sådan et tråd her er at jeg kommer til at savne kbh, der er bare ikke nok god (amerikansk) fadøl i Århus. Og så er det da rart at høre at der bliver drukket noget IPA ude i det danske land!
Jeg fik mig her den anden aften en Sierra Nevada - Bigfoot (barley wine) fra 2008. Det er nu engang en dejlig øltype her om vinteren.
Er jeg forresten den eneste der syntes at juletiden får det sindsyge op i ølbryggerne? Af en eller anden grund er det julet at komme alskens underlige krydderrier i øllen, og ofte med helt horrible resultater.
Hey, jeg savner nogle amerinske øl i min hverdag, og i særdelseshed noget frisk apa/ipa. Er der nogen der kender nogle ordenlige ølforretninger i Århus? Jeg har efterhånden været det meste af Løvbjergs udvalg igennem, og det skifter jo ikke rigtig så meget :) Forslag modtage med kyshånd.
#25 - Den bedste øl-forretning i Århus skulle efter sigende ikke ligge i Århus, men "lidt" udenfor byen. Jeg har hørt rigtig mange gode ting om Voldby Købmandsgård, der ligger i Voldby ved Hammel.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#25 - Den bedste øl-forretning i Århus skulle efter sigende ikke ligge i Århus, men "lidt" udenfor byen. Jeg har hørt rigtig mange gode ting om Voldby Købmandsgård, der ligger i Voldby ved Hammel.
Jeg har handlet lidt postordre der et par gange, har ikke nogen bil så har aldrig været derude personligt, der er lige lovlig langt nok på cykel syntes jeg :P Men det er også det bedste bud jeg har kunne finde, det er bare ærgeligt man ikke lige kan stikke snuden forbi hvis man en dag får lyst til en enkelt.
Er jeg den eneste der syntes at 47 er noget af det bedste carlsberg har brygget? JEg bliver så glad hver november når de kommer på hylderne. Indrømmet de duer kun når det er mørkt og koldt, men det er altsp en dejlig vinterøl.
#21 OxxY 13 år siden
Det eneste problem ved sådan et tråd her er at jeg kommer til at savne kbh, der er bare ikke nok god (amerikansk) fadøl i Århus. Og så er det da rart at høre at der bliver drukket noget IPA ude i det danske land!
Jeg fik mig her den anden aften en Sierra Nevada - Bigfoot (barley wine) fra 2008. Det er nu engang en dejlig øltype her om vinteren.
Er jeg forresten den eneste der syntes at juletiden får det sindsyge op i ølbryggerne? Af en eller anden grund er det julet at komme alskens underlige krydderrier i øllen, og ofte med helt horrible resultater.
#22 chronaden 13 år siden
Det værste af det hele er den skide ingefær der blir smidt i 75% af juleøllet...
#23 OxxY 13 år siden
Anis er værre end ingefær, men jeg vil give dig helt ret :p
#24 OxxY 13 år siden
#25 OxxY 13 år siden
#26 dyg 13 år siden
#27 OxxY 13 år siden
Jeg har handlet lidt postordre der et par gange, har ikke nogen bil så har aldrig været derude personligt, der er lige lovlig langt nok på cykel syntes jeg :P Men det er også det bedste bud jeg har kunne finde, det er bare ærgeligt man ikke lige kan stikke snuden forbi hvis man en dag får lyst til en enkelt.
#28 OxxY 13 år siden
#29 OxxY 13 år siden
#30 Antlion 13 år siden
Den og "Sort Guld" er det eneste fra Carlsberg, der er værd at drikke. De er til gengæld også rigtig gode. :)