Får mig en "Skark Pants Double IPA", en kollaberationsøl mellem belgiske DSB De Struise Brouwers og amerikanske Three Floyds. Superfrisk aroma! På trods af et IBU-tal på 300 er den ikke synderligt bitter. Ikke desto mindre er det den bedste nye IPA, jeg har fået længe.
Får mig en "Skark Pants Double IPA", en kollaberationsøl mellem belgiske DSB De Struise Brouwers og amerikanske Three Floyds. Superfrisk aroma! På trods af et IBU-tal på 300 er den ikke synderligt bitter. Ikke desto mindre er det den bedste nye IPA, jeg har fået længe.
Nice lyder spændende, også selvom jeg ikke liige er til øl i dag. Jeg er fanme for gammel til at feste hele natten :\
#291 OxxY 12 år siden
Ikke en imponerende duft, men let overraskende humlet med god hint af karamel i smagen. God til at side og sippe lidt til.
#292 OxxY 12 år siden
Tør men en anelse frugtug, god farve og skum, lækker duft uden at være parfumeret. En anbefalelse til tripel elskere.
#293 JannikAnd 12 år siden
#294 OxxY 12 år siden
Nice lyder spændende, også selvom jeg ikke liige er til øl i dag. Jeg er fanme for gammel til at feste hele natten :\
#295 JannikAnd 12 år siden
#296 OxxY 12 år siden
haha ja det var selvfølgelig også en løsning :D
#297 chronaden 12 år siden
#298 OxxY 12 år siden
#299 jessup 12 år siden
Havde en Lord Nelson (three floyds) med til en julefrokost i lørdags i sidste uge og det var et hit - drak den inden der gik druk i den.
#300 JannikAnd 12 år siden